וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bird משיקה פיצ'ר שימנע רכיבה תחת השפעת אלכוהול

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 17:22

הרוכבים יצטרכו לעבור אימות טרם השכרת הקורקינט השיתופי של החברה, במסגרתו יהיה עליהם להקליד מילת מפתח שתיבחר רנדומלית ורק לאחר מכן יוכלו להתחיל ברכיבה. בנוסף, בחברה מנסים לעודד אנשים שחולפים לצד הקורקינטים להרים את קורקינט שנפל

קורקינטים של בירד. עמי סויסה,
קורקינטים של בירד/עמי סויסה

פרסום ראשון: Bird (בירד), חברת הקורקינטים השיתופיים, משיקה לראשונה פיצ'ר מיוחד בשם "Safe Start" שמטרתו היא למנוע רכיבה תחת השפעת אלכוהול. העדכון יוטמע בישראל לאחר סיום פיילוט מוצלח שהחל בארה"ב, ובמקביל להשקתו בארץ, הוא ייכנס לפעולה בכל הטריטוריות של החברה בעולם.

הרוכבים שיפתחו את האפליקציה כדי להשכיר את אחד הכלים של החברה בין השעות 22:00-04:00, יעברו אימות קצר באפליקציה, כשייתבקשו להקליד מילה רנדומלית שייבחר היישומון, מה שמוביל את הרוכב לבצע פעולה אקטיבית שמצביעה על כשירותו ולחשוב מחדש האם הוא כשיר לרכיבה או לא, וכך ניתן למנוע רכיבה תחת השפעת אלכוהול.

משתמשים שלא יעברו את האימות, ויש חשש שהם תחת השפעת אלכוהול, לא יוכלו להשכיר את הכלים של החברה, ולהם יומלץ להשתמש בתחבורה חלופית שאינה כוללת נהיגה עצמית. כחלק מהמהלך, Bird תעבוד עם גורמי עירייה רשמיים על מנת לנטר את האפקטיביות וההשפעה של המהלך, ואף למצוא דרכים לשפר אותו בעתיד.

קורקינטים של בירד. עמי סויסה,
קורקינטים של בירד/עמי סויסה

כמו כן, על מנת לשפר את המרחב הציבורי, ולמזער את הקורקינטים השכובים על המדרכות, הוצמדה לתחתית הקורקינט מדבקה "עזור לי לקום" שמטרתה לעודד אנשים שחולפים לצד הקורקינטים להרים את הקורקינט שנפל. אם המשתמשים לא יוכלו לגשת פיזית אל הקורקינט, הם יוכלו לעדכן בתוך האפליקציה דרך כפתור "מצב קהילה" וכך ליידע את המשתמשים באזור וכן את צוות התמיכה הטכנית של החברה שייתן מענה מהיר.

"אנו גאים להוביל את תחום הקורקינטים השיתופיים בישראל, בעיקר בנושאים מרכזיים דוגמת בטיחות", אומר יניב ריבלין מנכ"ל Bird ישראל. "עם החזרה לשגרה, ישנה עלייה משמעותית בביקושים לנסיעה בקורקינטים שיתופיים. כחברה מרכזית בתחום התחבורה השיתופית אנו רואים חשיבות בהנהגת סטנדרטיים של אחריות ושמירה על בטיחות המשתמשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully