וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול נמשך: גוגל תפסיק לתמוך במכשירים ישנים נוספים

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 11:17

ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי משתמשים במערכת ההפעלה Gingerbread ומטה לא יוכלו לגשת לשירותי החברה החל מספטמבר. הפתרון: לשדרג לגרסה עדכנית יותר או להחליף מכשיר

גוגל Nexus One. AP
מכשיר Nexus One/AP

לכל דבר יש תאריך תפוגה: במקרה די נדיר, החל מ-27 בספטמבר גוגל תפסיק לתמוך במכשירי אנדרואיד המריצים את מערכת ההפעלה Gingerbread (ג'ינג'רברד) ומטה - גרסה שהושקה לראשונה לפני כ-11 שנים וקיימת בעיקר בסמארטפונים ישנים, כך עולה מהודעה שהחברה הפיצה בקרב משתמשים.

הפסקת התמיכה באותן גרסאות של מערכת ההפעלה לא תשפיע על השימוש השוטף בסמארטפון, אך לפי הודעת החברה, משתמשים לא יוכלו לגשת עוד לשירותי גוגל במכשיר - כולל מנוע החיפוש, יוטיוב, Google Maps, ג'ימייל ו-Drive.

גוגל Nexus One. AP
מכשיר Nexus One – הגרסה האחרונה Gingerbread/AP

משתמשים שירצו להמשיך להשתמש באפליקציות של גוגל גם לאחר ספטמבר ידרשו לעדכן את המכשיר לגרסת אנדרואיד 3.0 (Honeycomb). עם זאת, Honeycomb הייתה מערכת הפעלה לטאבלטים בלבד, מה שאומר שעל משתמשי סמארטפון לשדרג לגרסת אנדרואיד 4.0 (Ice Cream Sandwich) - אם הם תומכים בה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ההודעה של גוגל למשתמשים. reddit, צילום מסך
ההודעה של גוגל למשתמשים/צילום מסך, reddit

לצערנו, המהלך בלתי נמנע, ואינו סוף פסוק. ככל הנראה, בשנים הקרובות גוגל תפסיק לתמוך בגרסאות מיושנות נוספות כדי להתמקד בפיתוח ושדרוג של מערכת ההפעלה העדכנית. כמו כן, זה בהחלט הזמן לשדרג את הסמארטפון אחרי יותר מעשור.

בחודש שעבר הודיעה החברה כי החל מ-1 בספטמבר היא תפסיק לתמוך במכשירי אנדרואיד המריצים את מערכת ההפעלה elly Bean - גרסה שהושקה לראשונה לפני כ-9 שנים. לפי הפרסום, בעלי מכשירים המריצים את מערכת ההפעלה בגרסאות 4.1 עד 4.3 לא יוכלו עוד לגשת ל-Google Play, חנות האפליקציות של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully