וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ScreenIL: שירות סטרימינג לישראלים שחיים בחו"ל

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 0:24

טלוויזיה חוקית מחוץ לישראל: איש העסקים משה אדרי השיק שירות חדש עם תכני טלוויזיה כחול-לבן לישראלים שחיים בחו"ל. הפלטפורמה כוללת צפייה בערוצי טלוויזיה, ספריית VOD ושירות Catch-Up - המאפשר צפייה בכל התכנים של כל הערוצים עד שבוע אחורה

ScreenIL. יחצ,
ScreenIL/יחצ

איש הקולנוע והעסקים משה אדרי, מייסד מתחמי הקולנוע "סינמה סיטי", השיק היום (שני) את Screen iL - שירות הסטרימינג שיציע לישראלים שחיים בחו"ל גישה חוקית לערוצי התוכן המובילים בישראל.

ScreenIL מוצע בעלות 19.90 דולר לחיבור של שלושה מכשירים, וזמין בכל הפלטפורמות - טלוויזיות חכמות, Apple TV, אנדרואיד TV, סמארטפונים, טאבלטים ודפדפן (מחשב נייד ונייח). השירות חסום לצפייה בישראל וניתן לצפות בו רק מחו"ל.

אוהבים טכנולוגיה? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

כמו כן, בחברה מציינים כי בהמשך, כחלק מהתוכנית העסקית, יושקו חבילות מיוחדות לתיירים ישראלים בחו"ל - שיאפשרו תשלום חד פעמי לחיבור לזמן מוגדר מראש.

משה אדרי (מימין) ובן ברנר. שניר קציר,
משה אדרי (מימין) ובן ברנר/שניר קציר

"אנו נרגשים להשיק היום את חווית הצפייה שתביא את בשורת התוכן הישראלי אל סלון ביתם של מיליוני ישראלים ברחבי העולם באופן חוקי", אמר אדרי. "נכון להיום, לא קיים שירות דומה המציע באופן חוקי לכמיליון וחצי ישראלים המתגוררים מעבר לים להנות מתכנים ישראלים, הן בצפייה ישירה והן בשירותי VOD".

שירות Screen iL מציע גישה לערוצים המובילים בישראל כולל ערוצי קשת 12, רשת 13, ערוץ הילדים, ערוץ הקולנוע הישראלי, וערוצי אוכל מוזיקה וחדשות מקומיים נוספים לצד שירות Catch-Up - המאפשר לחזור ולצפות בכל התכניות ששודרו בשבעת הימים האחרונים בלחיצת כפתור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ScreenIL. יחצ,
ScreenIL/יחצ

"לכל ישראלי החי בחו"ל קיים הצורך לפתוח טלוויזיה ולצפות בערוצים ובתכנים באופן פשוט 'כמו בארץ'; בלי לחפש תכנים, בלי לעבור שירותים ובלי להסתבך עם טכנולוגיה - פשוט לראות טלוויזיה באופן חוקי ונוח", אמר בן ברנר, מייסד-שותף ומנכ"ל Screen iL. "זו הפלטפורמה הגלובאלית הראשונה שקיבלה את זכויות השידור מהערוצים והמפיקים המובילים בישראל".

לצד הערוצים, מציע השירות גם ספריית VOD עם יותר מ-2,500 סרטים סדרות ותוכניות כולל כל קטלוג הקולנוע הישראלי, מסרטי הקאלט, הסרטים הפופולריים לאורך כל התקופות ועד הקולנוע העכשווי המשגשג. להורים המגדלים את ילדיהם הישראלים בחו"ל, השירות מציע את ערוצי הילדים המובילים, לצד קלטות חגי ומועדי ישראל כולל כל שירי ילדים, מופעי הפסטיגל וסדרות הנוער הפופולריות.

גם IZZY מעלה הילוך

השבוע הודיעה פלטפורמת הסטרימינג הבינלאומית IZZY, היחידה בעולם להפצת תוכן ישראלי בקרב קהלים חדשים, על השקה של עונת הסתיו (FALL SEASON). לקראת העונה החדשה, רכשה IZZY זכויות שידור לתכניות חדשות ובהן סדרות דרמה, תכניות דוקומנטריות, תכנית תחקירים ותכניות דוקו-ריאליטי ישראליות מובחרות ותוסיף מעל 100 שעות תוכן חדשות.

בין התכניות החדשות בפלטפורמה: "שלטון הצללים", "יחידה מעורבת", "שטח הפקר", "מחוברים" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully