וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא פרסומות בלבד: יוטיוב מציגה מנוי פרימיום חדש

עודכן לאחרונה: 20.8.2021 / 17:54

לייט: גוגל מציגה חבילה חדשה ותמורת 6.99 יורו תוכלו להעלים את הפרסומות - אך לא תיהנו משאר היתרונות של המנוי הרגיל. תחילה, התוכנית זמינה באזורים מסוימים באירופה

יוטיוב. AP
יוטיוב/AP

מנסה להגיע לקהל חדש: גוגל מציגה חבילה מוזלת חדשה למנויי פרימיום - YouTube Premium Lite, המציעה צפייה ללא פרסומות בלבד - כך עולה מפרסום באתר The Verge. מנויים בתוכנית החדשה לא יקבלו את שאר היתרונות שקיימים במודל הרגיל - בהם הפעלת סרטון ברקע והורדה של התוכן לצפייה ללא חיבור לאינטרנט.

אוהבים טכנולוגיה? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

מנוי חדש ליוטיוב. יוטיוב, צילום מסך
מנוי חדש ליוטיוב/צילום מסך, יוטיוב

יוטיוב Premium Lite זמינה כעת במספר מצומצם של מדינות, בהן בלגיה, דנמרק, פינלנד, לוקסמבורג, הולנד, נורווגיה ושוודיה. הגרסה החדשה מוצעת למשתמשים עבור 6.99 יורו לחודש (כ-26 שקלים). לשם השוואה, תוכנית הפרימיום הרגילה עולה באירופה 11.99 יורו (כ-46 שקלים).

"אנחנו בודקים הצעה חדשה כדי לתת למשתמשים בחירה גדולה יותר", אמר דובר החברה בהודעה ל-The Verge, והוסיף: "Premium Lite כולל צפייה ללא מודעות ברחבי האפליקציה הראשית באינטרנט, באנדרואיד, ב-iOS, טלוויזיות חכמות וקונסולות משחקים. עם זאת, הוא אינו כולל את היתרונות של YouTube Music כמו האזנה למוזיקה ללא פרסומות או השמעת מוזיקה ברקע".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully