וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיקה בנאס"א: האם זה עב"מ שנצפה מאיץ מעל כדור הארץ?

5.8.2021 / 1:55

תחנת החלל הבינלאומית לכדה במצלמתה אובייקט מסתורי שנראה חולף במהירות מעל כדור הארץ. האובייקט אף נראה מאיץ, כך שרבים מאמינים כי מדובר בחללית עם סוג מסוים של מנוע

עב"מ נצפה ליד תחנת החלל הבינלאומית/@MrMBB333 / YouTube)

תחנת החלל הבינלאומית תיעדה במצלמותיה בשידור חי אובייקט מוזר עם "מערכת הנעה" המאיץ מעל כדור הארץ. בסרטון ששותף לאחר מכן ביוטיוב, נראה כלי התעופה המסתורי נע מימין לשמאל על פני השמיים. האובייקט נראה עגול ולבן - בדומה לתצפיות אחרות של עב"מים.

היוטיובר המכונה MrMBB333 שמפרסם תקריות דומות ניתח את התיעוד המצולם עבור צופיו ואמר: "אם תביטו רגע ברקע, תוכלו לראות אובייקט לא מזוהה חולף מימין לשמאל". ככל שהוא מגיע שמאלה, ניתן לראות כיצד הוא מאיץ את מהירותו". הוא מוסיף: "לדבר הזה יש מערכת הנעה. זו לא סתם פיסת פסולת חלל אקראית. זה מאיץ לרגע, ראיתם את זה?".

צפו בתיעוד המלא:

עב"מ נצפה מרחף בשמי כדור הארץ. MrMBB333/YOUTUBE, צילום מסך
עב"מ נלכד במצלמות של נאס"א/צילום מסך, MrMBB333/YOUTUBE

הוא סיים את הסרטון כשהוא מאפשר לצופים להביע את דעתם על האובייקט המסתורי. אחד הסכים איתו: "רואים שהעב"מ מאיץ ככל שהוא נע לכיוון השמאלי של המסך". אחר הוסיף: "זה נראה מאוד מרשים. השאלה היא מדוע נאס"א לא יכולה פשוט לספר לנו במה מדובר?". אדם שלישי כתב: "אם מדובר בחייזרים אז אני מקווה שהם מבינים כמה המצב אצלנו חמור והם שומרים מרחק. מסוכן כאן למטה". אחרים ביטלו את הרעיון שמדובר בחללית והציעו אפשרויות ריאליות יותר לפיהן מדובר בפסולת חלל או גבישי קרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully