וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Pixel 6: גוגל חשפה את מכשירי הדגל החדשים שלה

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 10:46

ענקית הטכנולוגיה הציגה את העיצוב החדש של סמארטפוני הדגל שלה - והכריזה על מעבר למעבדים מתוצרת עצמית. "שבב ה-Tensor מאפשר לנו ליצור את הטלפונים שתמיד דמיינו", אמרו בחברה

גוגל פיקסל 6. גוגל,
גוגל פיקסל 6/גוגל

החליטה להקדים את ההדלפות: ללא אירוע חגיגי ובהפתעה גמורה, גוגל חשפה אתמול (שני) את העיצוב של סדרת מכשירי הדגל החדשים שלה - Pixel 6 ו-Pixel 6 Pro. הפרט המעניין ביותר: הדגמים החדשים ירוצו על מעבד עצמאי של ענקית הטכנולוגיה - Google Tensor.

"שבב ה-Tensor מאפשר לנו ליצור את הטלפונים שתמיד דמיינו", נכתב בבלוג הרשמי של גוגל. "ה-Pixel 6 וה-Pixel 6 Pro יושקו בסתיו הקרוב, ואז נשתף את כל הפרטים שאנו משחררים בדרך כלל באירועי השקה כמו תכונות חדשות, מפרט טכני, מחירים וזמינות".

מעבד Google Tensor. גוגל,
מעבד Google Tensor/גוגל

עם זאת, גוגל לא סיפקה יותר מדי פרטים על שני הסמארטפונים החדשים, אך כפי שניתן להבחין הם יזכו למתיחת פנים די משמעותית - לפחות בחלקם האחורי, ויגיעו בארבעה צבעים שונים ששומרים על הקו המנחה של אנדרואיד 12.

גוגל מכנה את העיצוב החדש "Material You", כאשר גם במערכת ההפעלה החדשה תהיה התאמה אישית של צבעים וצורות - כך שאם תגדירו כרקע תמונה שהצבע הדומיננטי שלו הוא אדום - כל הממשק יקבל באופן אוטומטי את הגוונים הבולטים ביותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיקסל 6. גוגל,
Google Pixel 6/גוגל

מה אנחנו יודעים?

בינתיים, על פי השמועות, הדגם הרגיל - Pixel 6, צפוי לשלב מסך AMOLED בגודל 6.4 אינץ', לצד 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM), סוללה בקיבולת של 4614 מיליאמפר-שעה ומצלמה ראשית ברזולוציה של 50 מגה-פיקסל.

הדגם המתקדם יותר צפוי להגיע עם מסך איכותי מסוג Plastic OLED בגודל 6.71 אינץ', 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, סוללה בקיבולת של 5000 מיליאמפר-שעה ומצלמה עם חיישן ברזולוציה של 50 מגה-פיקסל, בנוסך חיישן טלפוטו באיכות 48 מגה-פיקסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully