וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ מציגה: תמונות וסרטונים יימחקו לאחר צפייה אחת

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 13:48

אפליקציית המסרים מיישרת קו עם המתחרות, ומאפשרת להעלים תמונות וסרטונים לאחר צפייה חד-פעמית. "לא כל מה שאנו חולקים צריך להיחתם דיגיטלית באופן קבוע", אמרו בחברה. כך זה עובד

הפיצ׳ר החדש של וואטסאפ. וואטסאפ,
הפיצ׳ר החדש של וואטסאפ/וואטסאפ

וואטסאפ ממשיכה להשתדרג ושחררה אמש (שלישי) פיצ'ר חדש, View Once (צפייה חד-פעמית), שתאפשר לכם לשלוח תמונות וסרטוני וידאו שייעלמו מהצ'אט אחרי שהנמען יפתח אותם. העדכון זמין באנדרואיד וב-iOS.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות האינסטגרם

"בזמן שצילום תמונות או סרטונים בטלפונים שלנו הפך לחלק כה גדול מחיינו, לא כל מה שאנו חולקים צריך להיחתם דיגיטלית באופן קבוע", נכתב בבלוג הרשמי של החברה. "בהרבה טלפונים, צילום פשוט פירושו תפיסת מקום בגלריית התמונות לנצח".

איך זה עובד? אם תרצו לשלוח תמונה או וידאו לצפייה חד-פעמית, תצטרכו לבחור באפשרות הזו בכל פעם מחדש - לחיצה על אייקון עם הספרה 1 ליד כפתור השליחה. שימו לב: תוכן שתשתפו לא יישמר בתמונות ובגלריה של הנמען, ולא תוכלו לצפות בהם שוב.

וואטסאפ. ShutterStock
תוכן שתשתפו לא יישמר בתמונות ובגלריה של הנמען, ולא תוכלו לצפות בהם שוב/ShutterStock

קיבלתם או שלחתם תמונות וסרטוני וידאו שמוגדרים לצפייה חד-פעמית? לא תוכלו להעביר, לשמור, לשתף ולסמן אותם בכוכב. נוסף על כך, תוכלו לראות אם הנמען פתח את התמונה או הווידאו שמוגדרים לצפייה חד-פעמית, בתנאי שהוא הפעיל אישורי קריאה. אם לא תפתחו את התמונה או הווידאו בתוך 14 יום משליחתם, יפוג תוקפם בצ'אט.

ושימו לב: על אף שמדובר בפיצ'ר שמעלים את התוכן לאחר צפייה אחת, מומלץ לשלוח תמונות וסרטוני וידאו שמוגדרים לצפייה חד-פעמית רק לאנשים שעליהם אתם סומכים, כי מישהו עלול, לדוגמה: לבצע צילום מסך או הקלטה של המסך לפני שהמדיה נעלמת. במקרה כזה, לא תקבלו על כך הודעה.

כמו כן, משתמשים עדיין יוכלו לצלם את התמונה או להקליט את הווידאו באמצעות מצלמה או מכשיר אחר, לפני שהם נעלמים. נוסף על כך, "ייתכן שמדיה מוצפנת תאוחסן בשרתים של וואטסאפ למשך מספר שבועות לאחר ששלחתם אותה", הדגישו בוואטסאפ.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully