וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכירות של ה-Galaxy S21 - הגרועות בהיסטוריה

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 10:10

נתונים לא מעודדים: דו"ח חדש חושף כי סדרת מכשירי הדגל של סמסונג רשמה צניחה משמעותית במכירות בחצי שנה האחרונה. בינתיים, ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי נושפת בעורפה

סמסונג Galaxy S21. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy S21 Ultra/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

האם סמסונג תאבד בקרוב את הבכורה בשוק הסמארטפונים? בחודש ינואר האחרון הכריזה החברה על ה-S21, סדרת מכשירי הדגל שלה לשנת 2021. עתה, כחצי שנה מאז ההשקה הרשמית - נתוני המכירות לא נראים טוב עבור הענקית הקוריאנית ונחשבים לנמוכים ביותר בתולדות מותג הדגל.

לפי דו"ח של חברת המחקר Kiwoom Securities, סדרת ה-Galaxy S21 מכרה בחצי שנה 13.5 מיליון יחידות בלבד - 20 אחוזים פחות מהדור הקודם, ה-Galaxy S20, בתקופה המקבילה. נוסף על כך, מדובר בצניחה של 47 אחוזים בהשוואה לסדרת הדגל של החברה מ-2019, ה-Galaxy S10, שכבר אז אכזבה במכירות.

בסך הכל, סמסונג מכרה 58 מיליון סמארטפונים במהלך הרבעון השני של השנה, לעומת 54 מיליון יחידות ברבעון המקביל אשתקד. בגלל המכירות המאכזבות של סדרת ה-S21, ניתן להבין שהגידול הגיע דווקא ממכשירי השוק הנמוך והביניים.

סמסונג Galaxy S21. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סדרת ה-Galaxy S21/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בלי סדרת ה-Note ועם שיאומי שנושפת בעורפה

והנתונים האלה צריכים להדאיג את סמסונג, שהחליטה השנה לוותר על סדרת ה-Galaxy Note. המהלך הצליח לעורר את זעמם של מעריצי המותג שפתחו עצומה וקראו לה לבטל את סדרת הדגל הבאה, Galaxy S22, ולהשיק מכשירי Note חדשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שיאומי. AP
צמודה לסמסונג, שיאומי/AP

יחד עם זאת, בחודש שעבר פורסם כי ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי עקפה את אפל במכירת סמארטפונים וטיפסה למקום השני בטבלת המכירות העולמית. על פי הדו"ח, במקום הראשון נמצאת סמסונג עם נתח שוק של 19% - מרחק של אחוזים בודדים מהיצרנית הסינית עם נתח שוק של 17% וגידול שנתי של 83 אחוזים.

לעומת זאת, אפל ירדה למקום השלישי - אך שמרה על נתח שוק של 14 אחוזים. במקום הרביעי נמצאת ענקית הסלולר הסינית OPPO עם נתח שוק של 10%, לצד גידול של 28% במכירות. מיד אחריה ניצבת Vivo עם נתח שוק זהה של 10% וגידול של 27 אחוזים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully