וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם היא רוצה: טיקטוק בוחנת הוספת סטוריז לאפליקציה

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 15:02

הרשת החברתית הסינית החלה לשלב בפלטפורמה פיצ'ר שיאפשר לפרסם תמונות וסרטונים שייעלמו תוך 24 שעות. "אנחנו תמיד חושבים על דרכים חדשות להביא ערך לקהילה שלנו ולהעשיר את החוויה באפליקציה", אמרו בחברה

טיקטוק. AP
טיקטוק/AP

הקרב בין הרשתות החברתיות מתעצם: טיקטוק (TikTok) בוחנת פיצ'ר חדש - TikTok Stories, שייאפשר למשתמשים לפרסם סטוריז שייעלמו מהפלטפורמה לאחר 24 שעות - ממש כמו בסנאפצ'אט, באינסטגרם ובפייסבוק.

את התכונה החדשה זיהה מאט נבארה (Matt Navarra), יועץ בתחום הרשתות החברתיות, ומהתמונות שפרסם ניתן להבחין כי בשונה מהמתחרות שמציגות את הסטוריז בראש המסך, טיקטוק משלבת את הסטוריז בסרגל צד, כאשר בחלקו העליון מופיע כפתור ה-Create שמאפשר ליצור סיפורים חדשים.

"אנחנו תמיד חושבים על דרכים חדשות להביא ערך לקהילה שלנו ולהעשיר את החוויה באפליקציה", מסרו בחברה בתגובה לאתר Engadget. "כרגע אנו מתנסים בדרכים חדשות לתת ליוצרים פורמטים נוספים להעלאת הרעיונות היצירתיים שלהם לקהילת טיקטוק".

בתקופה הקרובה מספר מצומצם של חשבונות ברחבי העולם יקבלו את הפיצ'ר החדש כחלק מניסוי של החברה, וטרם ידוע אם הוא יגיע לכלל המשתמשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

תצליח איפשה שטוויטר נכשלה?

ביום שלישי האחרון, אחרי פחות משנה, טוויטר סגרה סופית את Fleets (פליטס) - הגרסה שלה לסטוריז שנעלמים לאחר 24 שעות. "היו לנו תקוות גדולות מ-Fleets, אבל הגיע הזמן להיפרד ולעוף עם רעיונות אחרים", אמרו ברשת החברתית.

לפי פרסום בבלוג של החברה, מאז ההשקה הרשמית בחודש נובמבר 2020 השימוש בפיצ'ר היה מצומצם. כעת, במקום הפליטס שהופיעו בראש האפליקציה, משתמשים יראו את חדרי האודיו הפעילים ב-Spaces - הגרסה של טוויטר לאפליקציית הצ'אטים הקוליים קלאבהאוס.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות חשבון האינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully