וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

99 דולר: כך תשיגו את האוזניות המבוקשות של Nothing

דודי קריחלי

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 14:54

האוזניות השקופות החדשות של מייסד וואן פלוס כבשו את חובבי הטכנולוגיה ברחבי העולם. כעת, רגע אחרי ההשקה, יש גם לקהל הישראלי הזדמנות לרכוש אותן. כל הפרטים

Nothing ear. Nothing,
Nothing ear/Nothing

כשבוע לאחר השקה מוצלחת במיוחד עם ביקורות מעודדות ברחבי העולם, ה-Nothing Ear (1), האוזניות החדשות של מייסד וואן פלוס (OnePlus) קארל פיי, זמינות לרכישה עבור הקהל הישראלי בשלושה מועדים ספציפיים.

האוזניות המעוצבות בסטייל שקוף ייחודי, מגיעות עם סט מיקרופונים מבודדי רעשים באופן אקטיבי (ANC), דרייברים גדולים במיוחד בגודל 11 מ"מ, חיי סוללה של 4 שעות עם מצב בידוד הרעשים מופעל, ומארז שמספק עוד 20 שעות של מוזיקה, לצד אפלקיצייה חכמה שנותנת למשתמש את האפשרות לבחור את רמת בידוד הרעשים.

מעבר לשם המוזר והעיצוב המקורי, הדבר שמבדיל את המותג החדש לאוזניות אחרות בעלות מפרט זהה הוא המחיר: 99 דולר. והמטרה של פיי מאוד ברורה - לעשות מהפכה במחירים של שוק האביזרים - בדגש על אוזניות, כפי שהצליח לעשות עם וואן פלוס.

אפשרות ראשונה למהירי החלטה

אפשרות שנייה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אפשרות שלישית ואחרונה נכון לעכשיו

כל המחירי הינם 99 דולר לפני דמי ייבוא ומשלוח. נכון לכתיבת שורות אלו, לא ידוע מתי האוזניות יגיעו ביבוא רשמי לישראל. אנחנו כמובן נעדכן, ובקרוב מאוד, נוכל לפרסם פרטים נוספים על המוצר. תתחדשו!

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully