וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: סמסונג הכריזה על סמארטפונים חדשים

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 21:06

שני מכשירים מתקפלים, שעון חכם, אוזניות - ובלי סדרת ה-Note: ללא יותר מדי הפתעות, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הכריזה באירוע וירטואלי על שורה של מוצרים חדשים. הנה כל הפרטים

Galaxy Z Flip 3 ו-Galaxy Z Fold 3. סמסונג,
Galaxy Z Flip 3 ו-Galaxy Z Fold 3/סמסונג

חודשים של שמועות והדלפות התנקזו לכדי אירוע אחד: סמסונג הכריזה הערב (רביעי) על שורה של מוצרים חודשים, ובראשם שני סמארטפונים מתקפלים - Galaxy Z Fold 3 ו-Galaxy Z Flip 3. ברוח התקופה, האירוע התקיים ללא קהל והועבר בשידור חי.

החברה הציגה גם אוזניות אלחוטיות חדשות - Galaxy Buds 2, ושתי גרסאות חדשות לשעון החכם שלה - Galay Watch 4, שיגיע לראשונה עם ממשק One UI Watch של סמסונג שיתבסס על WearOS של גוגל.

Galaxy Z Fold 3. סמסונג,
Galaxy Z Fold 3/סמסונג

Galaxy Z Fold 3

הדגם החדש מזכיר ברובו את הדור הקודם ומסתובב על ציר המאחד את שני חלקיו. בחזיתו של המכשיר במצב סגור נמצא מסך בגודל 6.23 אינץ', עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2260 על 816 פיקסלים.

המסך הפנימי (הראשי) מגיע בגודל של 7.6 אינץ' - בדומה לדור הקודם, עם תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ ופאנל מסוג Foldable Dynamic AMOLED 2X, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2208 על 1768 פיקסלים. כמו כן, הוא כולל שוליים לא דקיקים במיוחד ומצלמה קדמית המוטמעת מתחת למסך.

כמו מכשירי הדגל האחרים של החברה, ה-Galaxy Z Fold 3 רץ על שבב ה-Snapdragon 888 5G של קוואלקום, לצד 12 ו-16 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ונפח אחסון של 256 -512 גיגה-בייט שלא ניתנים להרחבה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
Galaxy Z Fold 3. סמסונג,
יש גם עט. Galaxy Z Fold 3/סמסונג
Galaxy Z Fold 3. סמסונג,
נפתח למחצה. Galaxy Z Fold 3/סמסונג

ל-Fold 3 יש סוללה בקיבולת 4,400 מיליאמפר-שעה ואפשרות לטעינה הפוכה - כמו בדור הקודם - שתאפשר לכם להטעין על גבם של המכשירים סמארטפונים או מוצרים אחרים התומכים בטעינה אלחוטית. כמו כן, המכשיר תומך בטעינה בהספק של 20 וואט.

בצידו של המכשיר ניתו למצוא חיישן טביעות אצבע בכפתור הנעילה, ובנוסף הוא עמיד בטבילה במים מתוקים בעומק של 1.5 מטרים למשך עד 30 דקות בתקן IPX8. עם זאת, הוא לא מומלץ לשימוש בחוף הים או בבריכה ואינו עמיד בפני אבק.

Galaxy Z Flip 3. סמסונג,
המסך הפנימי מגיע בגודל של 7.6 אינץ'/סמסונג

באשר למערך הצילום, ה-Galaxy Z Fold 3 משלב מצלמה קדמית (סלפי) באיכות של 10 מגה-פיקסל, לצד מצלמה נוספת שמוטמעת מתחת לתצוגה ותהיה ברזולוציה של 4 מגה-פיקסל. מדובר בסמארטפון הראשון של סמסונג שמשלב את הטכנולוגיה - בדומה למכשירים של שיאומי ו-ZTE.

מערך צילום ראשי כולל חיישן ראשי ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל, מצלמת 12 מגה-פיקסל עם זווית רחבה, עדשת טלפוטו עם חיישן 12 מגה-פיקסל כולל אפשרות לזום דיגיטלי עד פי 10.

וגם העט חוזר: אחרי שהחליטה להיפרד ממותג ה-Galaxy Note (לפחות בשנה הקרובה), סמסונג הודיעה הערב כי הסמארטפון החדש ייתמוך בעט הסטיילוס - S Pen - שהיה מזוהה עד כה רק עם סדרת ה-Note.

Galaxy Z Flip 3

על אף שמדובר רק בדגם השני של המותג, ובמטרה ליישר קו, בחברה דילגו הלאה ישר לספרה 3. בצד העיצובי, לא מדובר בשינוי משמעותי וה-Galaxy Z Flip 3 מציע את אותו מנגנון קיפול לאורך - כמו בדור הראשון - וכאשר הוא סגור הוא נראה כמו מכשיר בתצורת צדפה.

סמסונג Galaxy Z Fold 3. סמסונג,
Galaxy Z Flip 3/סמסונג
Galaxy Z Flip 3. סמסונג,
Galaxy Z Flip 3/סמסונג

כאשר המכשיר פתוח במלואו מתקבל מסך Dynamic AMOLED בגודל 6.7 אינץ' עם תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ ורזולוציית FHD+. במצב סגור בחציו העליון הוסיפה סמסונג מסך נוסף, מסוג Super AMOLED ובגודל 1.9 אינץ', לצד מערך הצילום - זה משמש לצפייה במידע והתראות, מענה לשיחות או צילם סלפי.

גם כאן סמסונג מתגאה באפשרות לעבוד בתצוגה מפוצלת - שתאפשר לכם לפתוח אפליקציה אחת בחלקו העליון של המסך, ויישום נוסף בחלקו התחתון. יחד עם זאת, תוכלו עדיין להשאיר את המכשיר במצב פתוח בכל זווית - כך שתוכלו לפתוח אותו למחצה ולצלם את עצמכם מרחוק.

Galaxy Z Flip 3. סמסונג,
תוכלו לפתוח את המכשיר למחצה ולצלם את עצמכם. Galaxy Z Flip 3/סמסונג

כמו אחיו הגדול, מפרטו של ה-Galaxy Z Flip 3 כולל מעבד Snapdragon 888 5G של קוואלקום, אך רק עם 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ונפח אחסון של 256 -512 גיגה-בייט. בנוסף, הוא משלב קורא טביעות אצבע בצידו וסוללה בקיבולת של 3,300 מיליאפר-שעה, כולל תמיכה בטעינה בהספק של 15 וואט וטעינה הפוכה.

בגזרת הצילום, ה-Z Flip 3 מגיע מצלמה קדמית (סלפי) ברזולוציה של 10 מגה-פיקסל, בעוד שבחלקו האחורי אפשר למצוא מצלמה אחורית כפולה עם שתי עדשות - רחבה ואולטרה רחבה - באיכות של 12 מגה-פיקסל.

סדרת ה-Galaxy Watch 4

סדרת ה-Galaxy Watch 4 החדשה מגיעה בשתי גרסאות: ה-Galaxy Watch 4 - שמגיע בגדלים 40 מ"מ ו-44 מ"מ, וה-Galaxy Watch 4 Classic - שמגיע בגדלים 42 מ"מ ו-46 מ"מ. השעונים החכמים החדשים שהחברה הציגה הם הראשונים שצוידו בממשק One UI Watch של סמסונג שיתבסס על WearOS של גוגל.

"בעוד הצרכנים גילו את יתרונות הבריאות והנוחות של מכשירים לבישים, סדרת שעוני ה-Galaxy Watch חוותה צמיחה מדהימה" אמר ד"ר טיי-מון רו, נשיא וראש חטיבת התקשורת הסלולרית של סמסונג. "אנחנו מבינים שהדרך לחיים בריאה שונה לכל אחד, לכן בנינו חבילת בריאות חזקה מאי פעם שתעזור לאנשים להבין לעומק את הרגלי הבריאות והכושר הכללי שלהם".

סדרת ה-Galaxy Watch 4. סמסונג,
סדרת ה-Galaxy Watch 4/סמסונג

צמד השעונים מתגאה בביצועי חומרה מתקדמים מאי פעם המספקים חוויית משתמש חלקה ומחוברת יותר מבעבר. בנוסף, סדרת ה-Galaxy Watch 4 מתהדרת בעיצוב חדש ורענן לצד שלל פונקציות בריאות שינטרו את הפעילות היום יומית שלכם ויעזרו לכם לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה.

סדרת ה-Galaxy Watch 4. סמסונג,
סדרת ה-Galaxy Watch 4/סמסונג

Galaxy Buds 2

כפי שחזו השמועות, סמסונג גם חשפה את הדור הבא של האוזניות האלחוטיות הוותיקות שלה - Galaxy Buds - שמצטרף לדגמי ה-Galaxy Buds Live ול-Galaxy Buds Pro. האוזניות החדשות מקבלות סוף סוף עיצוב חדש ומעוגל וסאונד משופר, לצד תמיכה עם סינון רעשים פעיל באמצעות שלושה מיקרופונים.

Galaxy Watch 4 ו-Galaxy Watch4 Classic יהיו זמינים לרכישה בחנויות הנבחרות החל מתחילת ספטמבר.

Galaxy Buds 2. סמסונג,
Galaxy Buds 2/סמסונג

לדברי סמסונג, הרמקולים הדו-כיווניים הדינמיים המוטמעים באוזניות מפיקים צלילים גבוהים צלולים ובאסים עמוקים, וביטול הרעשים הפעיל מסייע לסנן רעשים לא רצויים. אם אתם צריכים לשמוע את רעשי הסביבה, תוכלו פשוט לכוון את עוצמת הרעשים תוך שימוש בשלוש דרגות קול.

כמו כן, ה-Galaxy Buds2 הן האוזניות הקטנות והקלות ביותר של סמסונג עד כה, ובחברה מבטיחים שהעיצוב החדש יסייע באחיזה טובה יותר באוזניים. האוזניות מגיעות בצעים שחור פחם, לבן, ירוק זית וסגול בהיר.

Galaxy Buds 2. סמסונג,
Galaxy Buds 2/סמסונג

מחירים

  • Galaxy Z Flip 3: מחיר מומלץ לצרכן של החל מ-3749 שקלים
  • Galaxy Z Fold 3: מחיר מומלץ לצרכן של החל מ-6349 שקלים
  • דגם ה-Galaxy Watch 4: החל מ-999 שקלים לגרסאות Bluetooth ו-1,249 שקלים לדגמי LTE
  • דגם ה-Galaxy Watch 4 Classic: החל מ-1449 שקלים לגרסאות Bluetooth ו-1,649שקלים לדגמי LTE
  • Galaxy Buds 2 יוצע במחיר מומלץ לצרכן של 499 שקלים
  • מכשירי ה-Galaxy Z Fold 3 ו-Z Flip3 יהיו זמינים להזמנה מוקדמת החל מהערב בשעה 19:00 אצל המשקווים השונים. צפי ההגעה הוא לאחר החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully