וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שאנחנו יודעים על האיירפודס 3

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 12:54

אלמנטים של גרסת הפרו ועיצבו מעוגל יותר: ענקית הטכנולוגיה צפויה להכריז בחודש הבא על הדור השלישי של האוזניות האלחוטיות שלה. לא יכולים להמתין? עשינו לכם סדר בשמועות

איירפודס 3. Gizmochina,
איירפודס 3/Gizmochina

הדור הבא של האיירפודס - האוזניות האלחוטיות הבסיסיות של אפל - יוכרזו ככל הנראה באירוע שתקיים החברה בחודש הבא, ובו היא תחשוף גם את סדרת האייפון 13 (או 12S, תלוי בשם שהיא תבחר). בינתיים, לא מעט פרטים דלפו בחודשים האחרונים ועשויים ללמד אותנו לא מעט על המוצר החדש.

אוהבים טכנולוגיה? בואו לעמוד האינסטגרם

לפי הדלפות קודמות שהציגו לכאורה את הדור הבא, לראשונה מאז שהוכרזו לפני כ-4 שנים וחצי, הגרסה הרגילה של האיירפודס תגיע עם עיצוב חדש. ככל הנראה, האוזניות יקבלו אלמנטים של גרסת האיירפודס פרו וישלבו "גדם" קצר יותר (הקצוות הלבנים שבולטים מחוץ לאוזניים) ועיצוב מעוגל יותר.

מנגד, על אף שהן צפויות להיות דומות לדגם הפרו, לפי פרסום בבלומברג האיירפודס החדשות לא יגיעו עם מערכת סינון רעשים או מתאמי סיליקון - לצורך החלפה ובחירה בין מתאמים בגדלים שונים לאיטום טוב יותר.

איירפודס 3. 52audio,
איירפודס 3/52audio

עם זאת, כדי שאנשים יבחינו בהבדל מהגרסאות הקודמות, אנחנו כן עשויים לקבל תמיכה ב"שמע מרחבי" (Spatial Audtio) עבור דולבי אטמוס (Dolby Atmos).

לפני כשבועיים פורסם באתר DigiTimes כי חלק מהרכיבים הדרושים לאוזניות החדשות כבר הוזמנו, וכי הייצור יחל במהלך חודש אוגוסט בכמויות קטנות - וצפוי לגדול בהמשך הרבעון השלישי והרביעי, דבר שגם תואם מבחינת הזמנים. באשר למחירים, כמו בדורות הקודמים הטווח צפוי לנוע בין 150 ל-200 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • איירפודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully