וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר שמחלקת פרס לתושבים: התחסנתם? תקבלו איירפודס מתנה

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 12:31

על רקע הירידה בשיעור ההתחסנות בארה"ב, בוושיגנטון הבירה הודיעו כי יחלקו לצעירים שיגיעו להתחסן במנה הראשונה אוזניות אלחוטיות של אפל או כרטיס מתנה בסכום של 51 דולר. בנוסף, חלק מהתחסנים יוכלו גם לזכות במלגה על סך 25 אלף דולר

איירפודס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
איירפודס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

התמריץ שישים סוף לעליה בתחלואה? ראשת העיר וושינגטון די.סי, מיוריאל באוזר, הודיעה כי העירייה תחלק אוזניות איירפודס וכרטיסי מתנה על סך 51 דולר לצעירים בגילי 12 עד 17 שיתחסנו בחיסון הראשון נגד קורונה, זאת במטרה להגביר את שיעור החיסונים ולהגן מפני התפרצות של וריאנט "דלתא" של הנגיף.

אוהבים טכנולוגיה? בואו לעמוד האינסטגרם

על פי הפרסום, הצעירים יוכלו לגשת לאחד משלושת בתי החולים בעיר, ובתום קבלת המנה הראשונה יוכלו לבחור באחת משתי המתנות. בנוסף, מספר מצומצם של מתחסנים יוכלו לזכות באייפד ואוזניות, בעוד שאחרים אולי יזכו בפרס הגדול ביותר - מלגה על סך 25 אלף דולר.

על פי נתונים מאוניברסיטת ג'ונס הופקינס, כ-70% מתושבי המחוז חוסנו, על אף שבוושינגטון הבירה נרשמה מגמת עלייה במספר מקרי הידבקות חדשים, ולאחרונה חזרה לתוקפה החובה לעטות מסכות בתוך מבנים סגורים.

כדי להשיג את היעד על רקע הדעיכה הדרמטית בשיעורי ההתחסנות, לרעיון הצטרפו מדינות שונות בארה"ב כבר לפני מספר חודשים, ומי שמציעה את הפרס השווה ביותר היא מדינת אוהיו, שבה הודיעו הרשויות לאחרונה על הגרלות בסך חמישה מיליון דולר רק למי שיתחסנו.

  • עוד באותו נושא:
  • איירפודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully