וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייזר וספירת חלקיקים: דייסון משיקה בישראל את ה-V15 Detect

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 14:53

חגיגה לחולי הניקיון: החברה החלה למכור בישראל את הדגם המתקדם ביותר הכולל אלומת לייזר לאיתור אבק נסתר ברחבי הבית. המחיר: החל מ-2,990 שקלים

דייסון. דייסון,
דייסון/דייסון

דייסון (Dyson) - החברה שהפכה לשם נרדף לשואבי אבק אלחוטיים - השיקה היום (שני) בישראל את ה-Dyson V15 Detect, שואב האבק החזק והחכם ביותר של החברה והראשון בעל אינטליגנציה מובנית עם טכנולוגיית לייזר לאיתור אבק מיקרוסקופי נסתר בבית.

בנוסף, השואב החדש מצויד במנוע Hyperdymium של דייסון - המייצר עוצמת שאיבה של 230Airwatt הלוכדת 99.99 אחוזים מחלקיקי האבק עד גודל של 0.3 מיקרון. מדובר בעוצמה חזקה ב-30 אחוזים מהדור הקודם - V11.

דייסון V15. דייסון,
דייסון V15/דייסון

לייזר ירוק לאיתור האבק

דייסן שילבו ב-V15 אלומת לייזר ירוקה - שנבחרה בשל יכולתה לספק את הניגודיות הטובה ביותר - והוסיפו אותה לתוך מברשת הפלאפי (Fluffy) רולר רך, בזווית מדויקת של 1.5 מעלות, 7.3 מ"מ מעל הקרקע.

איך זה עוזר לכם? אלומת האור מגלה את האבק שאינו נראה לעין האנושית. לדברי החברה, הרעיון עלה כאשר מהנדסי Dyson הבחינו שחלקיקים הנישאים באוויר בביתם נוצצים בשמש.

בנוסף, בחברה פיתחו חיישן, המכונה Piezo, שיאפשר למשתמשים גם למדוד ולספור את חלקיקי האבק הנשאב ולהציג אותם בזמן אמת תוך כדי הניקיון, כהוכחה מדעית לכך שהבית נקי באופן יסודי. כמו כן, כאשר החיישן מזהה ריכוזים גבוהים של אבק ולכלוך, השואב מגביר אוטומטית את עוצמת השאיבה.

חידוש מעניין נוסף נמצא במברשת החובטת (Torque), המשלבת את טכנולוגיית Anti-Tangle לספות ומזרנים ומונעת הסתבכות של שיער שנשאב. האתגר הקיים בשואבי אבק רבים הביא לפיתוח של מברשת בצורת חרוט אשר מונעת הסתבכות שיער במברשת ושואבת אותו ישירות למיכל האיסוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דייסון V15. דייסון,
דייסון V15/דייסון

זמינות ומחירים

סדרת ה-Dyson V15 Detect נמכרת בישראל באמצעות היבואנית הרשמית ב.נ.ז.כ סחר, וקיימת בשלוש גרסאות ורמות מחיר שונות:

  • Dyson V15 Detect Animal - הדגם בסיסי ביותר, מגיע עם מברשת ה-High Torque עם טכנולוגיית anti-tangle למניעת הסתבכות של שיער, לצד 5 אביזרים שונים, אך מגיע ללא מברשת הלייזר (Laser Slim Fluffy). המחיר: 2,990 שקלים
  • Dyson V15 Detect Total Clean - מגיע עם מברשת הלייזר (Laser Slim Fluffy), לצד 7 אביזרים נוספים. המחיר: 3,390 שקלים
  • Dyson V15 Absolute Extra - הדגם היקר והמתקדם ביותר, מגיע עם מברשת הלייזר (Laser Slim Fluffy) ומערך סינון HEPA הממוקם אחרי המנוע, ומעניק את הסינון המתקדם ביותר, לצד 9 אביזרים. המחיר: 3,590 שקלים
  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully