וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד הבא: סמארטפונים עם מצלמת סלפי מתחת למסך. בקרוב אצלנו?

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 9:40

השמועות על האיירפודס 3 נמשכות • ענקיות הסלולר מנסות להטמיע את מצלמת הסלפי מתחת למסך • סמסונג ממשיכה לדחוף את המסכים המתקפלים ללב המיינסטרים והאם נראה בקרוב את שירות גוגל פיי בישראל? | "תתחברו", פרק 3

"תתחברו" - פרק 3

הטרנד הבא: מצלמות סלפי מתחת למסך

היצרניות הסיניות מסתערות על הטרנד הבא בעולם הסלולר - הטמעה של מצלמת הסלפי מתחת למסך - טכנולוגיה שתעלים לחלוטין את המגרעת בראש המסך שכולנו כל כך אוהבים לשנוא.

עם זאת, הטכנולוגיה של חיישן צילום מתחת מסך הסמארטפון נחשב עד כה מאתגר עד בלתי אפשרית, בעיקר בגלל תצוגת המסך הבוהקת והשתקפויות - דבר שעל הדרך גם עלול לפגוע באיכות הצילום באופן משמעותי.

הראשונה להציג את הטכנולוגיה היא ZTE, שכבר בשנה שעברה השיקה סמארטפון כזה - Axon 20 5G. בשבוע שעבר הכריזה החברה את הדגם השני - Axon 30 5G, שכולל כמה שיפורים ושדרוגים.

האוזניות שכולם מחכים להן

האיירפודס 3 - האוזניות האלחוטיות הבסיסיות של אפל - יוכרזו ככל הנראה באירוע שתקיים החברה בחודש הבא. עד שנדע אם השמועות נכונות, לא מעט פרטים דלפו בחודשים האחרונים ועשויים ללמד אותנו לא מעט על המוצר החדש.

לראשונה מאז שהוכרזו לפני כ-4 שנים וחצי, הגרסה הרגילה של האיירפודס תגיע עם עיצוב חדש. ככל הנראה, האוזניות יקבלו אלמנטים של גרסת האיירפודס פרו וישלבו "גדם" קצר יותר (הקצוות הלבנים שבולטים מחוץ לאוזניים) ועיצוב מעוגל יותר.

מנגד, על אף שהן צפויות להיות דומות לדגם הפרו, לפי פרסום בבלומברג האיירפודס החדשות לא יגיעו עם מערכת סינון רעשים או מתאמי סיליקון - לצורך החלפה ובחירה בין מתאמים בגדלים שונים לאיטום טוב יותר.

מתקפלים לכולם, למרות הכל

בינתיים, סמסונג ממשיכה לדחוף את המסכים המתקפלים ללב המיינסטרים. מחר (רביעי) החברה צפויה להכריז על שני מכשירים מתקפלים - Galaxy Z Fold 3 ו-Galaxy Z Flip 3 - שיחליפו את סדרת ה-Note בשנה הקרובה. האם עדיין יש לזה הצדקה? התשובות בפודקאסט.

רוצים לשלוח גם שאלות לשידור? כתבו לנו בעמוד האינסטגרם

ניתן להאזין לפודקאסט גם בספוטיפיי, אפל פודקאסט, דיזר (Deezer) וגוגל פודקאסט.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully