וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: ניסוי ראשון למשלוחי רחפנים מעל תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 15:41

קפסולות קפה מעל הראש שלכם: פיילוט המשלוחים האוויריים הראשון של עיריית תל אביב-יפו בשיתוף חברת SkylinX ייצא הבוקר לדרך. חולדאי: "אנחנו עושים זאת בצורה מבוקרת על מנת לאמוד את היכולת וגם למצוא את האיזון הנכון"

רחפן המשלוחים של SkylinX/באדיבות קבוצת safe
רחפן SkylinX. SkylinX,
רחפן SkylinX/SkylinX

אם תקפצו לחוף הים של תל אביב בימים אלה ותביטו לשמיים, יכול להיות שתרגישו בסרט עתידני: חברת SkylinX תקיים הבוקר (שלישי) פיילוט ראשון מסוגו בשיתוף עיריית תל אביב- יפו, להקמת נתיב אווירי למשלוחי רחפנים מנמל יפו לרידינג.

חברת SkylinX היא אחת מחברות הסטארט אפ שזכו להשתתף בתוכנית סיטיזון, מעבדת החדשנות ושדה הניסוי שפארק עתידים תל אביב הקים בשיתוף העירייה ואוניברסיטת תל אביב, במטרה לקדם פתרונות לעיר חכמה.

יחד עם SkylinX, תפעל גם AirwayZ האחראית על מערכת ההפעלה ששולטת ברחפנים וחברת Flytech IL שתתפעל את הרחפנים בנתיב. בנוסף, החברה משתפת פעולה עם חברת Flying Cargo שהיא חברה לוגיסטית מובילה וחברת Gett Delivery שמסייעות בחיבור השירות החדש ללקוחות קצה.

בינתיים, בין הגופים המסחריים שבוחנים להשתמש בתשתיות מסוג זה למטרות מסחריות אפשר למצוא את חברת Nespresso ישראל, צ.מ.ל. מדיקל ובית החולים אסותא. אורכו של הפיילוט ייערך כחצי שנה והוא צפוי להתרחב לאזורים נוספים בעיר.

ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי בירך על המהלך ואמר: "העתיד כבר כאן. אנחנו מתחילים בעיר תל אביב-יפו פיילוט שיבדוק בצורה מדודה ונכונה את היכולת בשימוש ברחפנים בצורה מסחרית במרחב העירוני".

רחפן SkylinX. SkylinX,
רחפן SkylinX/SkylinX

"אנחנו עושים זאת בצורה מבוקרת על מנת לאמוד את היכולת וגם למצוא את האיזון הנכון בנתיבי האוויר העירוניים פתוחים וחופשיים", הוסיף חולדאי. "רק לאחר תקופת המבחן נבחן את הממצאים בשיתוף כל גורמי המקצוע ונבדוק כיצד להמשיך קדימה בנושא. אני מברך את כל השותפים למהלך".

שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב, אמר כי "חברת סקיילינקס היא בדיוק מסוג ההצלחות שאנו גאים לייצר בסיטיזון, חממת הסטארט אפים בפארק עתידים תל אביב".

"המיקום בלב העשייה החדשנית בסביבה טכנולוגית עם ערך מוסף גדול, בשילוב עם הערכים הנכונים, תמיכה בפיתוח העסקי, יחד עם סביבה תומכת ונכונה בשיתוף מתמשך ואיכותי עם האונ' ועיריית תל אביב, כל אלה מייצרים בסופו של דבר את היכולת להוציא אל הפועל מיזמים חדשניים פורצי דרך".

  • עוד באותו נושא:
  • רחפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully