וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמה מתחת למסך: שיאומי הכריזה על סמארטפון חדש

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 9:43

היצרנית הסינית הציגה את הטלפון החכם הראשון שלה שמשלב את חיישן הסלפי מתחת לתצוגה. מדובר בפיתוח טכנולוגי חדש שממזער את כמות הפיקסלים ומאפשר להציג מסך מלא ללא מגרעת. כך הוא נראה

שיאומי Mi Mix 4. שיאומי,
Xiaomi Mi Mix 4/שיאומי

ללא חור או מגרעת: שיאומי מצטרפת לטרנד של התקופה האחרונה והכריזה אתמול (שלישי) על ה-MI Mix 4 - הסמארטפון הראשון שלה שמגיע עם מצלמת סלפי הנסתרת מתחת למסך. הפתרון הטכנולוגי של ענקית הטכנולוגיה הסינית ממזער את גודלו של כל פיקסל בחלקו העליון של המסך - דבר שמאפשר ליותר אור להגיע לחיישן.

בחלקו הקדמי שלה ה-MI Mix 4 אפשר למצוא תצוגת AMOLED מקצה-לקצה - ללא הפרעות - בגודל 6.67 אינץ', עם תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ. כמו כן, המכשיר משלב את ערכת השבבים Snapdragon 888 Plus, לצד זיכרון עבודה (RAM) של 8 או 12 גיגה-בייט ונפח אחסון בגודל 128 עד 512 ג'יגה-בייט.

שיאומי Mi Mix 4. שיאומי,
Xiaomi Mi Mix 4/שיאומי

נוסף על כך, ב-MI Mix 4 אפשר למצוא גם מערכת סאונד של הרמן קרדון וסוללה בקיבולת של 4,500 מיליאמפר-שעה - כולל תמיכה בטעינה מהירה בהספק של עד 120 וואט בחיבור חוטי ו-50 וואט בחיבור אלחוטי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בגזרת הצילום, המצלמה הקדמית (הנסתרת מתחת לתצוגה) כוללת חיישן ברזולוציה של 20 מגה-פיקסל. בחלקו האחורי של המכשיר קיים מערך צילום משולש, כאשר המצלמה הראשית היא באיכות של 108 מגה-פיקסל.

ושיאומי היא לא הראשונה להציע פורמט כזה: יצרנית הסלולר הסינית ZTE השיקה כבר בשנה שעברה טלפון חכם - ZTE Axon 20 - שמגיע עם עם מצלמה מתחת לשכבת התצוגה. את הדור השני של המכשיר השיקה החברה לפני כשבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully