וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את הסמארטפונים המתקפלים של סמסונג

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 16:13

צפו: שעות לפני אירוע חשיפת מכשירי הדגל החדשים של סמסונג, ניגשנו לבדוק אותם מקרוב • האם באמת יש שינוי משמעותי מהדור הקודם? זה מה שחשבנו

הצצה ראשונה לסמארטפונים החדשים של סמסונג/ינון בן שושן

רגע לפני אירוע ההכרזה הערב (רביעי) על הסמארטפונים החדשים של סמסונג - ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3 - קיבלנו הזדמנות לראות ולהרגיש אותם מקרוב. הפעם בחברה מבטיחים שמדובר במכשירים עמידים וחזקים יותר - ואפילו עמידים בפני מים.

סיכום מלא של אירוע ההכרזה - עכשיו באינסטגרם

Galaxy Z Fold 3

מבחינה חיצונית זה לא נראה כאילו המכשיר עבר שינוי גדול מהדור הקודם. הוא מעט כבד (271 גרם) ועבה (14.4 מ"מ) - כמעט כמו שני סמארטפונים צמודים זה לזה. המסך הפנימי (המרהיב) נשאר בגודל של 7.6 אינץ' עם תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ, ועליו שילבה סמסונג מגן (לא כזה שאתם יכולים להסיר) שעשוי מסוג של גומי קשיח.

ובואו נתעכב על זה רגע: בדורות הקודמים של הסמארטפונים המתקפלים של החברה המסכים היו מאוד עדינים למגע - ועט, ציפורן או מטבע היו יכולים לנקב את התצוגה לעד. עתה, נראה כי בענקית הטכנולוגיה עשו שיעורי בית, שכן התחושה היא שמדובר בחומר עמיד יותר וחזק יותר (ולא הצלחתי לנקב את המסך עם הציפורן).

סמסונג Galaxy Z Fold 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמסונג Galaxy Z Fold 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
סמסונג Galaxy Z Fold 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמסונג Galaxy Z Fold 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עם זאת, החומר ממנו עשוי המסך הוא כמו מגנט לטביעות אצבע ולמרות שהמסך מאוד איכותי הוא גורם לו להרגיש מלוכלך. בנוסף, גם בדור הנוכחי (אולי כי אין לזה פתרון) במרכז המסך, לרוחבו, ניתן להבחין בשקע - במקום שבו נמצא ציר הקיפול. ברוב המקרים ה"קמט" לא ממש הפריע לצפייה בתצוגה, אך בהטיית המכשיר בזווית לא ישרה או בשימוש בתצוגה בהירה זה מעט בולט יותר.

ה-Galaxy Z Fold 3 מבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 888 5G, לצד 12 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM). כיאה למפרט שכזה, המכשיר מבצע את הפעולות במהירות וללא גמגומים. זה אומר שחלק מהיישומים שתפתחו עליו יראו מעט מוזר ולא יפרסו על גבי כל המסך.

סמסונג Galaxy Z Fold 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Z Fold 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
סמס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

באשר למערך הצילום, ל-Galaxy Z Fold 3 הוא משלב מצלמה קדמית (סלפי) המוטמעת מתחת לתצוגה ומגיעה באיכות של 10 מגה-פיקסל. נשמע פורץ דרך? אז זהו, שכפי שתוכלו לראות בתמונה מטה, עדיין ניתן להבחין במיקום החיישן בשל מזעור לא הכי מוצלח של הפיקסלים - שמאפשרים לכמה שיותר אור להגיע לעדשה.

סמסונג Galaxy Z Fold 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המצלמה המוטמעת מתחת למסך עדיין בולטת/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מערך הצילום הראשי כולל שלוש מצלמות באיכות של 12 מגה-פיקסל, כולל זווית רחבה ועדת טלפוטו. בפועל, התמונות יוצאות נהדר וממשק המצלמה של סמסונג קל לתפעול וכיף מאוד לצלם בעזרת המסך הגדול - אך נדרשת זהירות רבה. בנוסף, גם מצלמת הסלפי לא מאכזבת ומספקת תוצאות די טובות.

סמסונג Galaxy Z Fold 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
כבד ועבה: סמסונג Galaxy Z Fold 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

Galaxy Z Flip 3

הסמארטפון המתקפל החדש מאמץ את עיצוב הצדפה (Flip Phone) וכפי שאפשר להבחין לא מדובר בשינוי משמעותי מהדור הקודם. בניגוד ל-Galaxy Z Fold 3 שמרגיש די מגושם, מימדיו של ה-Z Flip 3 קטנים למדי כשהוא במצב סגור, מה שהופך אותו לנוח מאוד לנשיאה.

פתיחת המכשיר מתבצעת באותה דרך בה הכרנו את מכשירי הצדפה העתיקים, כשעם הפתיחה יגלה לפנינו מסך איכותי, בעיקר בגלל התמיכה ב-120 הרץ, ובגודל 6.7 אינץ'. מבחינת מימדים, המכשיר די קל (183 גרם), אך גם די עבה במצב סגור (15.9 מ"מ).

Galaxy Z Flip 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמסונג Galaxy Z Flip 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כמו אחיו הגדול, גם כאן מדובר במסך איכותי וקשיח יותר בפער עצום מהדור הקודם - דבר שככל הנראה יהפוך את המכשיר למבוקש בשל תג המחיר הדי נמוך שלו (כ-3,650 שקלים) בהשוואה לאחיו הגדול.

יתרון קטן נוסף שיש למכשיר הוא שניתן "להושיב" אותו (כשהוא מקופל למחצה בזווית של 90 מעלות), ובכך לצלם את עצמכם או לבצע שיחות וידאו. עם זאת, אם תרצו לפתוח את המכשיר עם יד אחת, או לבצע כל פעולה אחרת - זה עשוי להיות אתגר מאוד קשה.

סמסונג Galaxy Z Flip 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמסונג Galaxy Z Flip 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בצד המפרט, ה-Galaxy Z Flip 3 מבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 888 5G, לצד 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM). גם כאן, כיאה למפרט שכזה, המכשיר עובד בצורה מצוינת ומבצע את הפעולות במהירות וללא גמגומים.

סמסונג Galaxy Z Flip 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמסונג Galaxy Z Flip 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

המסך החיצוני בגודל 1.9 אינץ' די חביב, והוא עשוי לסייע לכם בעיקר כדי לדעת אם קיבלתם הודעות, מה השעה וגם לדחות שיחות נכנסות בזמן שאתם עסוקים. בנוסף, יש לו יתרון משמעותי משום שבעזרתו תוכלו לראות את עצמכם בזמן צילום סלפי - ולבחור את הזווית הטובה ביותר.

רוצים לקנות? ההזמנה המוקדמת נפתחה

בסאני, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל, בסט מובייל וגם ברשת דינמיקה וברשת פרטנר, הודיעו כי כבר עכשיו ניתן לבצע הזמנה מוקדמת באתר. בתוך כך, בחברות מציינים הלקוחות שיירשמו במסגרת ההזמנה וירכשו ה-Galaxy Z Fold 3 יקבלו במתנה את אוזניות Buds Pro ועט S-PEN בשווי 1,100 שקלים.

המזמינים Galaxy Z Flip 3 יקבלו אוזניות מדגם Buds Live וכיסוי Ring Clear Cover בשווי 750 שקלים.
 

מחירים - Galaxy Z Fold 3

רשת סאני תקשורת: 256 גיגה-ביט - 6350 שקלים | 512 גיגה-בייט - 6,700 שקלים
רשת בסט מובייל: 256 גיגה-ביט - 5989 שקלים | 512 גיגה-בייט - 6660 שקלים
רשת דינמיקה: 256 גיגה-ביט - 6,199 שקלים
מחסני חשמל: 256 גיגה-בייט - 6,325 שקלים | 512 גיגה-בייט - 6,675 שקלים.

מחירים - Galaxy Z Flip 3

רשת סאני תקשורת - 3750 שקלים
רשת בסט מובייל - 3589 שקלים
רשת דינמיקה - 3,599 שקלים
מחסני חשמל - 3,725 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully