וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הארנק: אמזון מחזירה את המשלוח חינם בקנייה מעל 65 דולר

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 15:34

לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה, ישראלים זכאים להזמין מענקית הקמוענאות מוצרים בעלות הגבוהה מ-65 דולר ללא דמי משלוח. איך זה עובד? הנה כל הפרטים

אמזון. AP
אמזון/AP

בשורה ענקית לצרכנים: אמזון מאפשרת החל מהבוקר (חמישי) לבצע משלוחים מארה"ב לישראל בחינם - בקנייה מעל 65 דולר האתר האמריקני.

תחילה, מדובר במספר מצומצם של מוצרים בקטגוריות שונות - למעט פריטים במשקל כבד. על פי הערכות, החברה עשויה להגדיל בהמשך את המהלך ולהציע קטלוג גדול יותר של מוצרים.

בנובמבר 2019 הציעה ענקית הקמוענאות לבצע משלוחים לישראל בהזמנות מ-49 דולר - אך זה בוטל בחודש מרץ 2020 עם פרוץ משבר הקורונה העולמי, דבר שגם הוביל לירידה דרמטית במכירות באמזון בישראל.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? בואו לעמוד האינסטגרם

"זה עדיין לא מופיע על כל המוצרים", אומר בני בוחניק, מייסד קבוצת כזה אני רוצה - I Need it, שזיהה הבוקר את החידוש באתר ההזמנות. "הקטלוג של אמזון גדול מאוד עם עשרות מיליוני פריטים ולכן להערכתי אנחנו ממש בתחילת עדכון המבצע במערכת. אולי תוך כמה שעות נראה את כל המוצרים של אמזון בחינם".

ארגזי אמזון. ShutterStock
אמזון עשויה להגדיל בהמשך את המהלך ולהציע קטלוג גדול יותר/ShutterStock

עם זאת, כדאי לזכור שלא מדובר במוצרים במשקל כבד. "אמזון למדו במבצעים הקודמים להגביל את המשלוח חינם ממוצרים שהם גדולים פיזית (נפח) או שוקלים הרבה", מסביר בוחניק. "אלו סוג מוצרים שעלויות השילוח האווירי שלהם מאוד גבוהות ולכן הם מוחרגים ממבצעים מסוג זה בדרכ - ואני מניח שגם במבצע הזה הם יוחרגו באופן גורף".

"גם מוצרי צריכה ביתיים - כגון דאודורנטים או נייר טואלט - לא ראיתי ברשימה בינתיים, וזה עשוי להיות מוחרג, אבל אני מקווה מאוד שלא". ומה לגבי מוצרים זולים יותר מ-65 דולר? בוחניק ממליץ לאחד את המוצרים בסל ולהגיע לסכום נקוב - עד 75 דולר.

יניב קוטר, מבעלי DealTas, מסביר כי "בשנת 2019 אמזון העניקה שילוח חינם והייתה עליה של 12% בשילוח דרך אמזון - מ 21% מכמות החבילות שנשלחו דרכינו ל 33%. בשנה האחרונה לאחר שהפסיקה חלה ירידה של 9%, מה שתואם לדוחות הכספיים שלה, בנוסף לכך ש'אמזון פריים דיי' האחרון היה מאכזב ביחס לקודמיו".

קוטר מסביר גם כי המהלך החדש נועד לעודד צרכנים לקנות יותר באמזון, בין אם לשלוח ישירות על פי התנאים החדשים או באמצעות חברות שילוח בעלות כתובת בארה"ב. "כך או כך, מדובר בצעד שיעורר את שוק הקניות הבינלאומי" הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully