וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז בטיחות בעברית: טיקטוק בשורה של שינויים

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 15:19

הרשת החברתית הכריזה על עדכונים בהגדרות הפרטיות והשיקה מרכז בטיחות בעברית. בנוסף, ההודעות הישירות של בני 16-17 שיצטרפו לאפליקציה יוגדרו כ'אף אחד' בברירת מחדל. אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "מבחינתנו, אין קו סיום בכל הנוגע להגנה על הקהילה שלנו"

טיקטוק. AP
טיקטוק/AP

לא עוצרת: טיקטוק הכריזה היום (חמישי) על מספר שינויים עבור חשבונות בגילאים 13-17, שמטרתם הידוק הפרטיות ובטיחות של בני נוער בפלטפורמה. מעתה, הגדרת ההודעות הישירות של בני 16-17 שיצטרפו לטיקטוק תוגדר כ'אף אחד' בברירת מחדל.

כדי לשלוח הודעות לאחרים יצטרכו המשתמשים לעבור באופן פעיל לאפשרות שיתוף אחרת. חשבונות קיימים יקבלו הודעה שתבקש מהם לבדוק ולאשר את הגדרות הפרטיות שלהם בפעם הבאה שהם משתמשים בפיצ'ר. עדכונים אלה מתווספים להגנות הקיימות על הודעות כגון השבתת שליחת תמונות או סרטונים והשבתת הודעות עבור חשבונות מתחת לגיל 16.

טיקטוק. AP
עדכוני פרטיות חשובים. טיקטוק/AP

לצד העדכונים החדשים השיקה טיקטוק מרכז בטיחות משודרג בעברית, שיכלול מדריך להורים עם כל הכלים השימושיים שמציעה החברה, מדריך חינוך ומניעת בריונות שפותח בעזרת מומחים מכל העולם וסרטונים בהפקה מיוחדת של אמנים בנושא בטיחות דיגיטלית ועוד.

"העדכונים החדשים משקפים את ההתחייבות המתמשכת שלנו להגנה על בטיחות ופרטיות בני הנוער שלנו בפלטפורמה", אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. "מבחינתנו, אין קו סיום בכל הנוגע להגנה על הקהילה שלנו. אנו עובדים יחד עם בני נוער, ארגונים, הורים וקריאייטורים כדי להתפתח כל הזמן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טיקטוק. AP
״מבחינתנו, אין קו סיום בכל הנוגע להגנה״/AP

עוד שינויים

גישה מודעת להתראות פוש: מעתה טיקטוק תחיל שינויים שיצמצמו את פרק הזמן שבמהלכו בני הנוער הצעירים יכולים לקבל התראות פוש. חשבונות בגילאי 13-15 לא יקבלו התראות פוש מהשעה 21:00 ואילך, ובחשבונות בגילאי 16-17 יושבתו הודעות פוש החל מהשעה 22:00.

תחליטו מי יכול לצפות בסרטונים שלכם: כדי לעזור לבני נוער להבין את אפשרויות השיתוף העומדות בפניהם, מוסיפים בטיקטוק לחשבונות מתחת לגיל 16 הודעה שתקפוץ על המסך רגע לפני פרסום הסרטון הראשון שלהם, שתבקש מהם לבחור מי יכול לצפות בסרטון. הם לא יוכלו לפרסם את הסרטון שלהם עד שהם בוחרים.

קריאייטורים יוכלו להחליט לפני פרסום כל סרטון שלהם מי יכול לצפות בו. חשבונות בגילאי 13-15 מוגדרים כברירת מחדל כפרטיים ולכן האפשרות שלהם היא בחירה ביו שיתוף התוכן שלהם עם העוקבים או החברים שלהם (ההגדרה 'כולם' כבויה). סטיצ' ודואט מושבתים בחשבונות מתחת לגיל 16.

בחרו מי יכול להוריד את הסרטונים הציבוריים שלכם: מעתה, בני 16-17 יקבלו הודעה קופצת שתבקש מהם לאשר את הבחירה לאפשר הורדות של הסרטונים שלהם. עבור חשבונות מתחת לגיל 16 ההורדות מושבתות.

טיקטוק. ShutterStock
קריאייטורים יוכלו להחליט לפני פרסום מי יכול לצפות בסרטון/ShutterStock

"המטרה המרכזית שלנו בטיקטוק תמיד הייתה לטפח פלטפורמה בטוחה ונעימה לקהילה המגוונת שלנו", אמרו ברשת הבחברתית. "מעבר להגדרות הבטיחות ופרטיות שלנו, המאפשרות לאנשים לקבל החלטות לגבי עם מי הם משתפים את התוכן שלהם, אנו גם מאמינים שחשוב לספק הגנה יזומה כדי לסייע בשמירה על בטיחות בני הנוער בפלטפורמה".

"מתחילת השנה הצגנו שינויים שתומכים בחוויות מותאמות גיל וביניהם הפיכת חשבונות מתחת לגיל 16 לפרטיים כברירת מחדל, הגבלת הודעות ישירות לחשבונות בני 16 ומעלה ומתן שליטה רחבה יותר להורים באמצעות צימוד משפחתי", הוסיפו.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully