וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשפתי בסיס של חייזרים - ומאז אני נמצא תחת מעקב"

18.8.2021 / 23:25

בריאן דניאל טוען שהוא זיהה ייצורים מוזרים שנשטפו אל החוף שהוקפו בפקידי ממשל וגם זיהה בסיס של חייזרים עמוק מתחת למים - ומאז הוא נמצא תחת מעקב של אנשים מסתוריים בחליפות

האם נמצאה גופת חייזר ובסיס חייזרים סודי בחוף הים?/TikTok/@briandanie1

האם האמת נמצאת אי שם ומי שחושף אותה מושתק? זה לפחות מה שטוען חובב תיאוריות הקונספירציה בריאן דניאל שהפיץ לאחרונה סדרת סרטונים ברשת בהם טען שהוא מצא לא פחות מבסיס סודי של חייזרים אחרי שזיהה ייצור מסתורי על החוף. דניאל סיפר לעוקביו בטיקטוק שהוא חושב שמדובר בקונספירציה גדולה שממשלת ארצות הברית קשורה אליה. הוא טוען שהוא היה עד לחייזרים אמיתיים שנשטפו לחוף והם היו מוקפים בפקידי ממשל - ולאחר שפרסם את הסרטון הוא תיעד אנשים חשודים בחליפות מרגלים אחריו.

שיפטו בעצמכם

בצילומים שלו ניתן לראות שוטרים מקיפים מה שנראה כמו גופת אדם ללא ראש על חוף ים. בריאן החליט שהוא "יחקור" את הנושא בעצמו ואמר: "נתקלתי במה שנראה כמו בסיס תת -ימי של חייזרים". ב"סאן הבריטי דווח שנראה כי מה שהוא קורא לו "בסיס" ממוקם מול חופי יוון, ולדברי בריאן, ניתן למצוא אותו במפות של גוגל.

"כשמסתכלים מקרוב על בסיס החייזרים התת ימי, אנו יכולים לראות שיש פתח בגובה 9 מטר במרכזו", אמר בריאן וטען שהבסיס באוקיינוס הוא ​​כביכול המקום בו עב"מים "מתחבאים" מהציוויליזציה. "החלטתי לחקור את המוצא של החייזרים ונתקלתי במה שנראה בסיס תת ימי של חייזרים", הוא כתב, "הבחנתי במבנה עגול עמוק מתחת למים עם פתח במרכז. כשמסתכלים עליו מהיבשה, אפשר לראות משהו שנראה כמו עב"מים מעל הבסיס. כשמסתכלים מקרוב יותר, אפשר לראות את הפתח הגדול בבסיס. האם שם העב"מים מסתתרים מאיתנו?".

האם נמצאה גופת חייזר בחוף הים?. TikTok/@briandanie1, צילום מסך
האם זו גופה של חייזר?/צילום מסך, TikTok/@briandanie1

אנדרו קולינס, חוקר חייזרים, השתתף בתוכנית בנושא בערוץ ההיסטוריה ואמר: "יש דיווחים על אובייקטים, אורות מוזרים שעולים מהמים לאוויר וחגים שם לפרק זמן מסויים ונעלמים. לפעמים האובייקטים האלו מגיעים כל כך קרוב למים, עד כדי כך שהדייגים יכולים להרגיש את החום שלהם כשהם עוברים".

האם הממשלה עוקבת אחריו ומנסה להסתיר את האמת?

עד כאן כל הסיפור נשמע כמו עוד חובב תיאוריות קונספירציה ממוצע שנותן פרשנות חייזרית לדברים רגילים, אולם בריאן טוען (ואף מציג צילומים) לפיהם רכבי "ממשלה" חונים מחוץ לביתו מאז שפרסם את הסרטונים שלדבריו מהווים עדות לקיום חייזרים. הוא גם אומר שמצא גבר 'חוקר' ומצלם את ביתו ושאל: "האם הוא הגיע כדי למחוק את הראיה האמיתית היחידה לכך שחייזרים אכן חיים בקרבנו?". הוא אפילו ניסה לעקוב אחרי אחד מכלי הרכב שחנה מחוץ לביתו - אבל אחרי שעה וחצי התייאש וקרא לעקוביו לשמור את הסרטונים שלו כהוכחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully