וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חייבים לנסות: גילינו את החידוש הכי מדהים בטלוויזיות שלנו

בשיתוף LG

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 12:03

התוכן שאנחנו צורכים משתדרג בכל שנה וכשאנחנו קונים טלוויזיה, אנחנו רוצים טכנולוגיה חדשנית ש"תשאב אותנו" לחוויית הצפייה. מסכי ה-LG OLED מספקים בדיוק את זה, עם מגוון אפשרויות שיתאימו בדיוק לכל סלון וצופה. יצאנו לראות מקרוב - צפו

בווידאו: הכירו את מסכי ה-LG OLED/עריכה: אדר אילון

כאשר אנחנו מבצעים רכישה משמעותית כמו קניית טלוויזיה חדשה, כולנו רוצים מסך כמה שיותר איכותי, כזה ש"יישאב אותנו פנימה" אל חוויית הצפייה. אבל האם כל המסכים הדקים זהים? יצאנו לגלות.

"יש היום שתי טכנולוגיות עיקריות בעולם הטלוויזיות", הסביר גיא בן-יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל. "הראשונה היא מסך עם תאורה אחורית. יש מאחוריו מנורות, שמאירות את המסך ויוצרות את התמונה. השנייה היא מסכי OLED, בהם כל פיקסל מואר באופן עצמאי. זה אומר שאם למשל מוצג צבע שחור, הפיקסל כבה והשחור הוא מוחלט, מה שמאפשר לנו לראות צבעים דינמיים ודיוק גבוה יותר עד 100% לעומת הצבע כפי שהוא מוצג במקור".

למתחם LG לחצו כאן

ההבדל בין שתי הטכנולוגיות הללו בולט מאוד, על פי בן-יהודה: "הגלובליזציה של התוכן מאפשרת לנו לראות שידורים באיכות 4K, אבל זו לא רק האיכות המשודרת. לטלוויזיה יש מנגנון שיודע לקחת את התמונה המשודרת ולמטב אותה לאיכות 4K. ההשפעה מיידית ובהחלט רואים אותה בתמונה שעל המסך".

טלוויזיות ה-OLED דקות מאוד, כשני מילימטרים בלבד וקונסולות המשחק החדשות שקיימות בשוק, דוגמת ה-Xbox Series X האיכותית, מותאמת בצורתה המיטבית לשימוש במסכי LG OLED: "טלוויזיות ה-OLED שאנחנו מייצרים בבלעדיות ומוכרים שנים רבות ברחבי העולם, הגיעו השנה במגוון רחב מאוד של גדלים, דגמים וסדרות, מ-48 ועד 88 אינץ', באיכות 8K. הכל תלוי בצרכים", הסביר בן-יהודה.

מה החשיבות של מערכת ההפעלה?

"ב-LG משתמשים במערכת שמשתדרגת בכל שנה ויוצרה במיוחד עבור טלוויזיות. היום כשצופים באפליקציות, לא צריכים ממיר בכלל. הסמן של השלט מופיע על המסך בתנועת יד וזה נותן חוויית משתמש טובה יותר ותמונה טובה יותר. כל צרכן יכול למצוא בדיוק את ה-OLED שמתאימה לו".

בשיתוף LG
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully