וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלמים במגע? תפסיקו לקרוא לזה "WiFi"

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 16:55

למה תקן התשלום במגע מצליח לבלבל את הישראלים? • סמסונג הכריזה על סמארטפונים חדשים - והפתיעה • ומה אנחנו צפויים לראות בשעון החכם הבא של אפל? | "תתחברו", פרק 4

תתרגלו: NFC - לא WiFi

הדרישה לדרכי תשלום מהירות יותר, נוחות יותר, בטוחות - ואפילו הגייניות יותר, זירזה את המעבר לתשלום ללא מגע באמצעות כרטיסי אשראי או סמארטפונים. בינתיים, רוב הציבור בישראל מתבלבל ומכנה את הטכנולוגיה כ-WiFi - ככל הנראה משום שהלוגו שמוטבע על כרטיסי האשראי מזכיר את הסמליל של האינטרנט האלחוטי.

אז מה כדאי שתדעו? כרטיס חכם פועל בטכנולוגיה המבוססת על תקן EMV - תקן בינלאומי. התשלום בפועל מתבצע באמצעות שבב NFC. כמו כן, עד ליולי 2021 כל בתי העסק בישראל חויבו לאמץ את התקן החדש.

את ההסבר המלא תוכלו לשמוע בפודקאסט

סמסונג הכריזה על שני סמארטפונים מתקפלים

לסמסונג יש אסטרטגיה חדשה: להפוך סמארטפונים עם מסך מתקפל וגמיש לטלפוני עילית, ולהגדיל את נתח השוק שלהם. האסטרטגיה הזו קיבלה אישור בשבוע שעבר עם הכרזה על מכשירים פרימיום חדשים בסדרת Z, שהמאפיין העיקרי שלהם הוא מסך מתקפל.

האם היא תצליח? אין לדעת. סמסונג עושה פה הימור רציני לימי קורונה ולאור חוסר וודאות כלכלית כללית בעולם. עם זאת, ה-Z Flip 3 יעלה 3750 שקלים, מה שממצב אותו מול טלפוני עילית אחרים (אייפון 12 פרו לדוגמה), במחיר נגיש מבעבר.

רוצים לשלוח גם שאלות לשידור? כתבו לנו בעמוד האינסטגרם

ניתן להאזין לפודקאסט גם בספוטיפיי, אפל פודקאסט, דיזר (Deezer) וגוגל פודקאסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully