וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אייפון 13: זה מה שצפוי באירוע ההכרזה של אפל בחודש הבא

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 21:59

בחודש הבא תערוך ענקית הטכנולוגיה אירוע וירטואלי ובו הוא צפויה לחשוף את הסמארטפונים החדשים שלה, לצד מוצרים נוספים. אלה ההדלפות והדיווחים האחרונים

אפל. AP
אירוע הכרזה של אפל/AP

הקיץ מגיע לשיאו לקראת חודשי ספטמבר-אוקטובר, ואיתם מגיע גם השיא של עונת ההכרזות של אפל. לפי הדיווח האחרון, ענקית הטכנולוגיה צפויה לקיים את אירוע הסתיו המסורתי שלה ב-14 בספטמבר, בעוד כחודש מהיום - במהלכו היא תחשוף ככל הנראה את סדרת מכשירים הדגל החדשים שלה. בינתיים, המדליף מארק גורמן מבלומברג מגלה לנו פרטים חדשים על המוצרים שאנחנו עשויים לראות.

עדכוני טכנולוגיה לפני כולם - עכשיו באינסטגרם

אייפון 13

כמדי שנה, ההכרזות שיעניינו את רוב האנשים באירוע ספטמבר של אפל נוגעות לאייפונים. לפי הדיווח של גורמן, אפל עשויה לקרוא לסדרה הבאה אייפון 13 - זאת על אף שאנחנו לא צפויים לראות שינוי משמעותי בדור הבא.

מה אנחנו יודעים כמעט בוודאות? קודם כל, דגמי האייפון 13 יגיעו כמתבקש עם שבב A15 החדש. בנוסף, המגרעת, שנמצאת בראש המסך של האייפון מאז דגם ה-X שיצא בספטמבר 2017 - תהיה קטנה יותר. לצד זה, באיחור של כמה שנים בהשוואה כמעט לכל יצרנית סלולר, התצוגה של המכשירים הבאים תשלב קצב רענון של 120 הרץ.

הדמיה: אייפון 13. LeaksApplePro,
הדמיה: אייפון 13/LeaksApplePro

איירפודס 3

באירוע בחודש ספטמבר אנחנו צפויים לפגוש גם את הדור הבא של האיירפודס - האוזניות האלחוטיות הבסיסיות של אפל. בינתיים, גורמן מאשר את רוב הפרטים שכבר שמענו בהדלפות שונות במהלך השנה האחרונה.

לדבריו, לראשונה מאז 2016, האוזניות החדשות יקבלו עיצוב חדש וישלבו אלמנטים עיצוביים מגרסת האיירפודס פרו עם "גדם" קצר יותר (הקצוות הלבנים שבולטים מחוץ לאוזניים) ומראה מעוגל יותר. מנגד, על אף שהן צפויות להיות דומות לדגם הפרו הן לא יגיעו עם מערכת סינון רעשים או מתאמי סיליקון.

איירפודס 3. Gizmochina,
יקבלו קצוות קצרים יותר?. הדמיה/Gizmochina

Apple Watch 7

גורמן מספר כי סדרת השעונים החדשה של אפל - Apple Watch 7 (אפל ווטש 7) - עשויה לקבל רענון משמעותי, עם קצוות שטוחים בחיתוך חד וזכוכית פחות מעוגלת, בדומה לסדרת האייפון 12. כמו כן, כמתבקש, הם ישלבו גם שבב בגרסה עדכנית.

יגיע במספר צבעים לבחירה. Jon Prosser,
הדלפה: אייפד מיני 6/Jon Prosser

אייפדים חדשים

ככל הנראה אירוע ארוך צפוי לנו בספטמבר, שכן גורמן מדווח כי אפל צפויה להכריז גם על זוג אייפדים - אייפד מיני 6 ואייפד 9. שני הדגמים ככל הנראה יקבלו את הקו העיצובי של ה-iPad Air, ולמעשה ייראו כמו גרסה מכווצת שלו. כמו כן, כפתור הבית ייעלם באופן סופי ואנחנו צפויים לקבל גם חיבור USB-C.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully