וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס משיקה שלט חדש לממירי אנדרואיד TV

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 13:22

השלט החדש מבוסס על מחקרים שנועדו לבחון את הרגלי השימוש של הלקוחות ומשלב כפתורים למעבר מהיר לערוצים ישראלים. בנוסף, החברה תשיק תפריט חדש בממשק הכולל קיצורי דרך בלחיצת כפתור

יס פלוס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
יס פלוס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עוד שלב בתחרות על לבו של הצופה: yes השיקה היום (שלישי) שלט חכם בעיצוב חדש לממירי yes+AndroidTV. לדברי החברה, השלט פותח לאחר מחקרים שנועדו לבחון את הרגלי השימוש של הלקוחות ויינתן ללא עלות לכל לקוח שייצטרף לשירות זה.

השלט החדש של יס. yes,
השלט החדש של יס/yes

בין היתר, השלא החדש של yes כולל לחצני זפזופ למעבר מהיר ונוח בין ערוצים, לחצן MUTE להשתקת הסאונד, לחצן INPUT למעבר פשוט בין הכניסות של הטלוויזיה ולחצני קיצור דרך לגישה מהירה לאפליקציות ולערוצים מובילים - בהם נטפליקס, אמזון פריים והערוצים קשת 12 ורשת 13.

בנוסף, תשיק החברה בשבועות הקרובים פיתוח חדשני ובלעדי בממשק שיאפשר למשתמשים, בלחיצת כפתור אחת, לפתוח תפריט חכם עם קיצורי דרך ופעולות המותאמות להרגלי הצפייה ולמיקום בממשק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
התפריט החדש של יס. yes,
הממשק החדש של יס/yes

התפריט המותאם יכלול, בין היתר, גישה מהירה לערוצים האחרונים בהם צפיתם לאחרונה, ביצוע פעולות בהתאם למיקום כמו StartOver, הקלטה, הוספת תזכורת, שמירה לרשימת הצפייה, מקלדת נומרית שתאפשר מעבר מהיר לכל אחד מ- 140 הערוצים שבממשק ועוד.

"yes מחוייבת להעניק ללקוחותיה את חוויית הטלוויזיה האולטימטיבית וקשובה לצרכים העולים מין השטח", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, פלאפון ובזק בינלאומי. "השלט החכם החדש הכולל גם את כפתור קיצורי הדרך, פרי פיתוח ייחודי של yes, ממשיך את קו החדשנות בו דוגלת החברה ונותן מענה מותאם לדרישת הלקוחות".

לפני כשנתיים החלה yes בתהליך המעבר לשידורים על גבי רשת האינטרנט, זאת לצד המשך השידורים באמצעות תשתית הלוויין. מאז השקת השירות למעלה מ-174,000 לקוחות (כ-33% ממצבת לקוחות החברה) נהנים משירותי הטלוויזיה של yes באמצעות רשת האינטרנט (לקוחות yes+ ו- STINGTV).

  • עוד באותו נושא:
  • יס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully