וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: גם פייסבוק הולכת להיראות כמו טיקטוק

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 12:00

וזו כנראה רק ההתחלה: הרשת החברתית החלה לשלב באפליקציה הראשית סרטוני Reels מאינסטגרם - ומאפשרת לשתף אותם בפיד. לדברי החברה, המהלך נעשה בשל הפופולריות שצובר הפורמט ברחבי העולם

פייסבוק. פייסבוק,
פייסבוק/פייסבוק

פלטפורמת רילס (Reels), השיבוט של אפליקציית טיקטוק הסינית שהוטמע באינסטגרם, מגיע גם לאפליקציה הראשית של פייסבוק - כך לפי דיווח באתר The Verge. בינתיים, מדובר בניסוי אצל מספר מצומצם של משתמשים בארה"ב.

לפי הפרסום, הנסיינים שקיבלו את הפיצ'ר החדש יכולים לצפות בסרטונים ולהקליט קטעים חדשים ישירות מהאפליקציה. נוסף על כך, בדומה לרילס באינסטגרם, משתמשים שיקליטו סרטון יוכלו לפרסם אותו גם בפייסבוק.

בתגובה לאתר The Verge, ברשת החברתית מסרו כי הבדיקה נעשית בתגובה לפופולריות הגוברת של הפורמט ברחבי העולם. ולא משנה אם אתם אוהבים את זה או לא - נראה שהסרטונים הקצרים כאן כדי להישאר, שכן פייסבוק מתמודדת בשנים האחרונות עם תחרות קשה מצידה של טיקטוק שקורצת לקהל צעיר יותר.

פייסבוק וטיקטוק. AP
מנסה להפוך למתחרה הגדולה שלה - טיקטוק/AP

מה זה רילס?

מדובר בפורמט בתוך אינסטגרם שמאפשר למשתמשים להפיק סרטונים קצרים בני 30 שניות עם מוסיקה ואפקטים שונים, בדומה למה שעושה כיום אפליקציית טיקטוק (TikTok) המתחרה. ניתן לשתף סרטונים עם העוקבים שלכם ב-Feed, ואם יש לכם חשבון ציבורי, אפשר להפוך אותם לזמינים לקהל הרחב באמצעות הטאב הייעודי של רילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully