וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מחשב: בואו נעזור לכם לבחור ציוד היקפי לבית הספר

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 8:36

עכבר, מקלדת ואוזניות: רגע לפני החזרה לספסל הלימודים - או אולי דווקא בזום מול המחשב, אספנו בשבילכם מוצרים עד 200 שקלים שהילדים שלכם צריכים. גזרו ושמרו

Logitech MK295. Logitech,
Logitech MK295/Logitech

מצב התחלואה כרגע בישראל לא מעודד, אבל אם תיפתח שנת הלימודים כסדרה - זה לא עוד הרבה זמן. אז אחרי שהצטיידנו במחשב (מדריך כאן), וסמארטפון (מדריך כאן), צריך לעשות השלמות - ציוד היקפי! זו אמנם אחת המילים הכי חבוטות לתאר את מה שמתחבר למחשב, אבל בכתבה שלפניכם התמקדנו בבסיסי ואיכותי: מקלדות, עכברים, מצלמות רשת (ציוד שהפך להיות עיקרי ונחוץ בשנת הקורונה) ואוזניות, פריט נחוץ אף הן, מאותה הסיבה. רף המחיר שהצבנו הוא עד 200 שקל לפריט, ונתחיל עם מקלדות ועכברים.

כיתה ללא תלמידים בית הספר בתל"י באולים בירושלים 1 בספטמבר 2020. נעם ריבקין פנטון/ פלאש 90, פלאש 90
חוזרים ללימודים עם ציוד חדש?/פלאש 90, נעם ריבקין פנטון/ פלאש 90

מקלדות ועכברים

אם אתם מחפשים סט אלחוטי קלאסי ושקט, ללוג'יטק יש את ה-MK295, סט של עכבר ומקלדת שקטים (לא שומעים את הקליקים) לשימוש בכיתה או בבית, תמורת 179 שקלים. מיקרוסופט מציעה באופן דומה את הסט Microsoft Bluetooth Desktop Matte Black For Business, סט אלחוטי קלאסי בשחור, תמורת 175 שקלים.

אם אתם גיימרים או מעדיפים מקלדת יותר מהודרת עם תאורה צבעונית, יש לכם המווון אפשרויות, כולל מקלדות חצי-מכניות: ה-MSI MSI Vigor GK20 שהיא אמנם עם מקשי ממברנה, אבל דוחה מים ועם תאורת מקשים צבעונית תמורת 110 שקלים, ה-Infrarex K10 של XPG (מותג של ADATA), עם 26 מקשי אנטי-גוסטינג, תשעה מצבי תאורה, פיקוד מדיה ומקשים שהם שילוב בין ממברנה למכני תמורת 159 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ה-Infrarex K10 של XPG. XPG,
Infrarex K10/XPG

ה-Razer Cynosa Lite היא אמנם מקלדת מקשים רכים, אבל עם קצב דגימה של 1000 הרץ, תמיכה ב-Razer Chroma ו-16.8 מיליון גווני תאורה, תמיכה בתכנותי מאקרו ובניה עמידה שמבטיחה יותר מ-80 מיליון הקשות תמורת 165 שקלים.

אוזניות

סביר להניח שיש לכם זוג אוזניות אלחוטיות כאלה או אחרות המתחברות למסארטפון ואלה בהחלט יכולות לשרת אתכן גם בחיבור למחשב דרך בלוטות', אבל אם אתם רוצים זוג אוזניות טוב ש-"יחנה" ליד המחשב וישמש אתכם לשיעורים בזום בלי לוותר על מראה אפנתי, הנה כמה אפשרויות.

ל-Dragon יש אוזניות חמודות בדוגמת הסוואה עירונית בצבעי אפור-לבן, עם תאורה, גלגלת ווליום וכפתור השתקה תמורת 125 שקלים, או דגם יותר אלגנטי מסדרת Metallic ותאורה צבעונית בעיצוב רך יותר ב-139 שקלים.

ללנובו יש אוזניות גיימרים יפהפיות ה-Legion H300 עם קשת ראש כפולה (מרופדת ומעליה קשת מתכתית), בצבע שחור עם נגיעות של טורקיז ב-149 שקלים, הכוללות דרייברים של 50 מ"מ, מיקרופון עם ביטול רעשים, גלגלת ווליום וכפתור השתקה.

מצלמות רשת

מלכת מצלמות הרשת הבלתי מעורערת היא לוג'יטק, שעושה מצלמות רשת מעולות, אבל מלבדה יש עוד כמה אופציות טובות.

לוג'יטק מציעה את ה-C310, סוס העבודה הפשוט הנוכחי שלה, שהוא מוצלח וענייני: תמורת 179 שקלים, אתם מקבלים מצלמה באיכות של 720p (HD, לא מלא). אמנם יש מצלמות עם רזולוציה טובה יותר, אבל במחיר הזה זה בהחלט מספק. היא כוללת גם מיקרופון מובנה עם ביטול רעשים, ואת תיקון האור האוטומטי המשובח של לוג'יטק.

מצלמת רשת ה-C310 של לוג׳יטק. Logitech,
ה-C310 של לוג'יטק/Logitech

לנובו מציעה מצלמה סופר מעוצבת ובאיכות HD מלא (1080 קווים), שנקראת פשוט Lenovo 300. היא לבנה, מעוצבת להחריד (אני לא אפול מהכיסא מרוב תדהמה אם יתברר שלוג'יטק היא היצרנית, המצלמה דומה באופן חשוד לדגמים אחרים של החברה...), וכוללת גם תריס פרטיות ומעמד זוויתי כך שאפשר להצמיד אותה לראש של מסך. יש לה שני מיקרופונים שמקליטים בסטראו, והיא תואמת לכל מערכת הפעלה רצינית שנמצאת שם בחוץ, כמעט (כולל Ubuntu ו-ChromeOS).

המותג בלאופונקט, המוכר אולי יותר מתחום השמע לרכב, מציע סט של אוזניות ומצלמת רשת תמורת 129 שקלים, ונקנח במצלמת רשת ממש זולה של Dragon, ה-Dragon Pro שמאוד מזכירה בצורתה את ה-C920 האייקונית של לוג'יטק - וגם פה יש שני מיקרופונים, ורזולוציית HD מלא, והכל ב-95 שקלים.

אם בזום או אם בכיתה - נאחל לכם שנת לימודים פוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully