וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חושפת: האם כך ייראה האייפון 13?

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 7:40

מדליף סיני פרסם תמונות שמציגות לכאורה את חלקו האחורי של סמארטפון הדגל הבא של אפל. בין החידושים: מערך צילום משודרג וצבע חדש-ישן. ומה עוד אנחנו יודעים על האירוע של ענקית הטכנולוגיה?

אייפון 13. DuanRui,
אייפון 13/DuanRui

בחודש הבא אפל תקיים אירוע הסתיו השנתי ותכריז על סדרת האייפון 13 (או אייפון 12S, תלוי בשם שתבחר החברה), ונראה שגם אז אנחנו לא צפויים לראות שינויים מרחיקי לכת, פרט לדבר אחד מהותי - המגרעת. עתה, מדליף סיני המכונה DuanRui חושף הצצה ראשונה לחלקו האחורי של המכשיר.

כבר במבט מהיר על התמונות שהופצו על ידי המדליף המוזכר לעיל, אפשר להבחין כי הסידור של מערך הצילום האחורי נותר זהה. עם זאת, הוא צפוי לתפוס שטח גדול יותר - כולל הגדלה החיישנים עצמם. כמו כן, בתמונה מוצג דגם בצבע Gold Rose ("זהב ורוד"), דבר שכביכול מאשר את השמועות האחרונות באשר לחזרתו של הצבע האהוב.

כך ייראה האייפון 13?. DuanRui,
מערך הצילום מעט גדול יותר/DuanRui

מה עוד אנחנו יודעים על האייפון 13?

הסדרה החדשה תהיה זהה לדור הקודם שהחזיר לחיינו את השוליים השטוחים שהכרנו מדגמים ישנים יותר. בנוסף, דגמי האייפון 13 יגיעו כמתבקש עם שבב A15 החדש, בעוד שהמגרעת, שנמצאת בראש המסך של האייפון מאז דגם ה-X שיצא בספטמבר 2017 - תהיה קטנה יותר. לצד זה, באיחור של כמה שנים בהשוואה כמעט לכל יצרנית סלולר, התצוגה של המכשירים הבאים תשלב קצב רענון של 120 הרץ.

אפל תכריז ככל הנראה גם על שעון חדש - אפל ווטש 7, שיגיע גם הוא בעיצוב חדש בחיתוך חד, וגם על הדור השלישי של האוזניות האלחוטיות שלה - איירפודס 3, שיזכו לעיצוב חדש עם אלמנטים של גרסת הפרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully