וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייל ישן של סטיב ג'ובס חושף: אפל תכננה לייצר אייפון nano

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 11:28

האייפון 4 היה לכם קטן מדי? המייסד המנוח של ענקית הטכנולוגיה חשב למזער אותו אפילו יותר, ואף התעניין בעלויות של ייצור מכשיר שכזה. המידע נחשף במסגרת העימות המשפטי עם יצרנית המשחקים אפיק

סטיב ג׳ובס. AP
סטיב ג׳ובס/AP

הודעת מייל שפורסמה במסגרת העימות המשפטי בין אפל לחברת המשחקים אפיק (Epic Games) חושפת: מנכ"ל ומייסד אפל, סטיב ג'ובס, תכנן לייצר "אייפון נאנו" (iPhone nano) - דגם זעיר שיהיה קטן יותר ממכשיר הדגל באותה העתה, אייפון 4.

ההודעה שנחשפה נשלחה לשאר בכירי החברה על ידי ג'ובס באוקטובר 2010, ועסקה בנושאים שונים אותם הוא רצה להעלות על סדר היום בפגישת אסטרטגיה לקראת שנת 2011.

עוד עדכוני טכנולוגיה - עכשיו באינסטגרם

במכתב כתב מייסד אפל כי הוא מעוניין לדעת מה העלויות הצפויות למכשיר כזה, וכי המעצב הראשי של החברה באותה תקופה, ג'וני אייב, יציג עיבודים שונים. באותה העת קטגוריית ה-nano הייתה מזוהה עם האייפודים - ששילבו מימדים קטנים יותר בהשוואה לדגמים הרגילים, אך עם יכולות דומות.

המייל הישן שהוצג

בניגוד לשנים האחרונות, בהן הסמארטפונים משלבים מסכים גדולים יותר מ-6 אינץ', ג'ובס רצה למזער גם את המסך של האייפון 4, שהגיע עם תצוגה בגודל של 3.5 אינץ' - 2 אינץ' יותר מהדגם הכי קטן שנמצא כעת בחנויות.

מעבר למידע שצוין בהודעת המייל, לא נחשפו פרטים נוספים על הרעיון. כידוע, התוכנית של ג'ובס לא יצאה אל הפועל, וכשנה לאחר מכן הוא הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. עם כניסת יורשו לתפקיד, טים קוק, המסכים של האייפון הלכו וגדלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully