וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנזק יכול להגיע למיליוני שקלים": הטעות שכל כך הרבה עסקים עושים

בשיתוף Experis

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 8:35

אבטחת מידע היא אחד הדברים הראשונים שכל עסק, מגדול ועד קטן, חייב לדאוג לו. רועי דריקס, ראש צוות בחברת Experis, מסביר בפרק הראשון של הפודקאסט החדש "אקספריס סייבר" איך זה להיות בצד שמדמה את התוקף ואיזה לקח אנחנו חייבים ללמוד כבר. האזינו

אבטחת מידע. כולנו שומעים על המונח הזה בעידן הדיגיטלי, אבל מה אנחנו באמת יודעים עליו? "מדובר למעשה בסט של טכניקות ומתודולוגיות, שהמטרה שלהן היא להגן על גופים שונים ברמת שלמות המידע, סודיות המידע וזמינות המידע", מסביר רועי דריקס בפרק הראשון של הפודקאסט החדש "אקספריס סייבר".

דריקס הוא ראש צוות בדיקות חדירות בחטיבת הסייבר של Experis, ותפקידו לדמות את "התוקף הרע". מה הכוונה? "חברות שוכרות אותנו כדי שנתקוף את המוצרים שלהם ובמקום לפרסם את הפרטים אונליין, נסביר להן מה מצאנו, למה זה עלול להוביל ואיך אפשר לתקן".

כך, חברות שלא יכולות להרשות לעצמן להחזיק אנשי אבטחת מידע באופן קבוע, יכולות להשתמש בשירות חיצוני דוגמת זה של Experis Cyber ולהגן על עצמן ועל המידע של הלקוחות שלהם: "בדרך כלל, לקוחות מופתעים ממה שאני מציג להם. הם חושבים שהם בנו מערכת הגנה, ואני מראה להם איך השתמשתי בה כדי לתקוף את החברה. אנחנו מתעקשים שיישמו את ההמלצות שלנו ואז בדרך כלל הכל בסדר. אחרת, הנזק לחברה שמותקפת יכול להגיע למיליוני שקלים".

בעולם הדיגיטלי, כולנו עלולים להיות מותקפים ולכן, חשוב להתכונן מבעוד מועד בעזרת מודיעין סייבר, כי אחרי הפגיעה האפשרויות מצטמצמות משמעותית: "אם מערבים אותנו לפני, אנחנו יכולים לעצור את התוקפים כשהם נעים לכיוון הרשת וגם לפנות לכל החברות שלנו מסקטור מסוים ולהגן על כולן בו זמנית מפני בעיה שצצה", מסביר דריקס. "בשביל זה, אנחנו צריכים להכיר את החברה כמה שיותר טוב".

בשיתוף Experis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully