וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון של סמסונג עלה באש בטיסה, הנוסעים פונו

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 16:45

שוב זה קורה: סמארטפון של ענקית הטכנולוגיה התלקח במהלך טיסה והביא לפינוי של הנוסעים מהמטוס במגלשות חירום. דובר שדה התעופה: "המכשיר נשרף עד היסוד. לא הצלחנו לזהות אותו"

מטוס אלסקה איירליינס. ShutterStock
מטוס אלסקה איירליינס/ShutterStock

סאגת המכשירים המתפוצצים חוזרת? טלפון חכם של סמסונג מדגם Galaxy A21 התלקח בידיו של נוסע במהלך נחיתה בארה"ב - והוביל לדרמה קטנה בשדה התעופה. למרבה המזל האירוע הסתיים עם כמה נוסעים שנפצעו באורח קל מאוד.

התקרית אירעה ביום שני האחרון על טיסה 751 של אלסקה איירליינס שנחתה בסיאטל, העיר הגדולה ביותר בצפון-מערב ארצות הברית. כתוצאה מהתלקחות המכשיר פונו מהמטוס 128 נוסעים ושישה אנשי צוות במגלשות חירום.

פרי קופר, דובר שדה התעופה נמל בסיאטל, אמר בראיון לכלי התקשורת: "המכשיר נשרף עד היסוד. לא הצלחנו לזהות אותו". בהמשך, לדבריו של קופר, הבעלים של המכשיר סיפר כי מדובר ב-Galaxy A21 של סמסונג.

נוסעת שהייתה נוכחת בטיסה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "האדם שהטלפון שלו עלה באש ישב שתיים או שלוש מאחורי. זה היה נראה כמו מכונת עשן", והוסיפה "הדיילות עשו עבודה מצוינת וכל הנוסעים היו רגועים מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
Galaxy A21. סמסונג,
Galaxy A21/סמסונג

כזכור, בשנת 2016 המוניטין של סמסונג ספג מהלומה קשה ביותר כאשר מכשירי Galaxy Note 7 החלו להתפוצץ ולהתלקח אצל משתמשים ברחבי העולם - דבר שהוביל לנזקים בגוף וברכוש. בהמשך נאלצה החברה להכריז על הפסקת הייצור והחלה לאסוף את המכשירים מלקוחותיה ברחבי הגלובוס.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully