וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאונד סביר בעיצוב פרימיום: בדקנו את ה-Galaxy Buds 2

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 11:43

לצד צמד הסמארטפונים המתקפלים, סמסונג הכריזה גם על אוזניות אלחוטיות חדשות. הגרסה החדשה מגיעה עם קו עיצובי חדש, מנגנון סינון רעשים אקטיבי (ANC), אך עדיין סובלת מחסרון בולט שפגשנו בדור הקודם - הסאונד. לקחנו אותן לסקירה כדי לגלות אם המחיר אכן משתלם

Galaxy Buds 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Buds 2/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אחרי לא מעט הדלפות בשנה האחרונה, הכריזה סמסונג לפני כחודש על ה-Galaxy Buds 2 - הדור השני של האוזניות האלחוטיות שלה שהוצגו לראשונה ב-2019, והיו אמורות להיות התשובה שלה לאיירפודס של אפל. ספוילר: זה לא הצליח.

האוזניות החדשות נמכרות ב-549 שקלים ביבוא רשמי של סאני, ומגיעות עם עיצוב חדש ורלוונטי, בדומה לגרסת הפרו, לצד זמן סוללה משופר וסינון רעשים אקטיבי (ANC). עם זאת, על אף שמדובר במתחרה הולמת, גם בגרסה החדשה מצאנו כמה מינוסים שעשויים לגרום ללא מעט לקוחות לבחור באלטרנטיביות סיניות. הסקירה המלאה

עיצוב

האוזניות שקיבלנו מהיבואן, חברת סאני תקשורת, הגיעו בצבע שחור עם מארז (נרתיק) טעינה קטן וקל לנשיאה בצבע לבן. הן קלות במיוחד, יושבות בצורה נהדרת באוזן וקטנות ב-15 אחוזים מהדור הקודם. עם זאת, הן עדיין לא קטנות מספיק.

מאז ההשקה של האיירפודס לפני כ-5 שנים כמעט כל היצרניות הסיניות העתיקו מאפל את העיצוב, בניסיון לשחזר את הקסם שלהן. ורק סמסונג, כמו תמיד, רוצה להראות שהיא לא צריכה "לשאוב השראה" מאף אחד - ובחרה בעיצוב שרחוק מאוד ממה שכנראה אנחנו באמת רוצים וצריכים.

Galaxy Buds 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
קטנות ב-15 אחוזים מהדור הקודם/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אז כן, העיצוב של ה-Galaxy Buds 2 נראה ברמת הפרימיום ונעשה בדור הנוכחי שידרוג משמעותי בהשוואה לגרסה הקודמת, אך עדיין מדובר באוזניות כפתור מעט מגושמות שנראות כאילו אנחנו מסתובבים עם עיגול מאוד מוזר באוזן. בנוסף, לי כאדם קטן הן נראות מאוד גדולות כשהן באוזניים.

סאונד, פתורים ונוחות

ברגע שמכניסים את האוזניות לאוזניים (לוקח כמה שניות עד שמתרגלים) תשמעו שהן מחוברות. משטח המגע על גבי האוזניה מגיב בצורה מדויקת יותר מהדור הקודם, ונגיעה קלה על האוזניה עצמה מפסיקה את המוזיקה - גם זה עובד נהדר.

כדי להפעיל את סינון הרעשים - ולהפך - צריך פשוט ללחוץ לחיצה בודדת על אחת האוזניות למשך קצת כ-2 שניות. יחד עם זאת, מנגנון ביטול רעשי הרקע לא מסנן את הרעש באופן מוחלט, אך כן מרשים מאוד ביכולות שלו ומתקרב לאוזניות פרימיום - בהן אפילו האיירפודס פרו.

איך הסאונד? ללא שינוי גדול מהדור הקודם, ל-Galaxy Buds 2 יש אמנם באסים לא רעים, אך הצליל שטוח, חסר עומק, וטיפונת חורק בצלילים הגבוהים. התחושה היא שלא מדובר באוזניות שנועדו להאזנה מענגת למוזיקה, אלא למי שמחפש נוחות על פני איכות. כלומר, מוצר פרקטי לשימוש קליל - כמו ניהול שיחות או צפייה בווידאו.

Galaxy Buds 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
התחושה היא שלא מדובר באוזניות שנועדו להאזנה מענגת למוזיקה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לשם השוואה, אוזניות "השעועית" של סמסונג, ה-Galaxy Live Buds, מספקות איכות שמע טובה יותר. כמו כן, בשונה מהגרסאות האחרות סמסונג לא מאפשרת לחבר את האוזניות לאפליקציה ולשלוט באקולייזר.

בנוסף, ה-Galaxy Buds 2 מגיעות עם ארבעה מתאמי סיליקון בשני גדלים לאיטום טוב יותר. בפועל, במהלך אימון בחדר כושר האוזניות לא נפלו ולו פעם אחת, אם כי מדי פעם הרגשתי צורך קל לתקן את הישיבה שלהן באוזניים.

סוללה

לפי סמסונג טעינה מלאה תספיק לעד כ-20 שעות האזנה למוזיקה, אך עם זאת מנגנון סינון הרעשים נוגס משמעותית בחיי הסוללה - ומה שנקבל זה בערך 5-6 שעות של האזנה. בפועל, זמן הסוללה מאוד מרשים ומהרגע שהוצאתי אותן מהאריזה ועד הטעינה הראשונה חלפה יותר מיממה.

הטעינה מתבצעת באמצעות כבל USB-C שתקבלו באריזה (כן, סמסונג מצרפת כבל למארז, בשונה מהסמארטפונים). נוסף על כך, האוזניות תומכות בטעינה אלחוטית.

Galaxy Buds 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
עד כ-20 שעות האזנה למוזיקה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

מחפשים אוזניות למוזיקה? ה-Galaxy Buds 2 פחות בשבילכם. זקוקים לאוזניות נוחות שלא יפלו מהאוזן לצפייה בסרטים או ליום עבודה במשרד? הן בהחלט עשויות להתאים לכם. אגב, חשוב לזכור שרוב הדגמים של היצרניות הסיניות שמגיעים עם תג מחיר נמוך יותר עשויים לספק תמורה מעט טובה יותר.

המחיר: כ-550 שקלים ביבוא רשמי של סאני.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully