וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פור-יו: פייסבוק ממשיכה להעתיק מטיקטוק

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 9:05

אחרי Reels, פלטפורמת הסרטונים הקצרים שלה, הרשת החברתית מעתיקה את התכונה המזוהה עם טיקטוק - ומוסיפה משהו קטן מאינסטגרם. כך זה נראה

פייסבוק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פייסבוק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

פייסבוק ממשיכה במסע להעתקת תכונות מהמתחרה טיקטוק. הפעם מדובר בעמוד ה-For You (פור-יו) - הגביע הקדוש שעומד בבסיס הרשת החברתית הסינית. הדיווח מגיע מציוץ בחשבון הטוויטר של מאט נבארה, יועץ בתחום הרשתות החברתיות.

מהפרסום עולה כי פייסבוק מתכננת להוסיף שתי כרטיסיות חדשות (טאבים) בראש עמוד הבית - For You ו-Explore (המזוהה עם אינסטגרם) - שיאפשרו להתאים את הפיד לתחומי העניין, לטעם ולסדרי העדיפויות של כל משתמש, בדומה לטיקטוק.

כמו כן, הטאבים החדשים יקבלו ככל הנראה בולטות גבוהה, כאשר המטרה היא להקל על המשתמשים במציאת תוכן ויוצרים שהם עשויים לאהוב - ולהגדיל את החשיפה לפוסטים הפופולריים ביותר בפלטפורמה. טרם ידוע מתי התכונה החדשה תגיע לכלל המשתמשים, שכן היא נמצאת בפיתוח.

בשנה האחרונה דחפה אינסטגרם את Reels, פורמט שמאפשר למשתמשים להפיק סרטונים קצרים בני 30 שניות עם מוסיקה ואפקטים שונים, בדומה למה שעושה כיום אפליקציית טיקטוק המתחרה. ולא משנה אם אתם אוהבים את זה או לא, נראה שהסרטונים הקצרים כאן כדי להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully