וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל צוחקים על אפל בפרסומת לפיקסל 5a

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 10:55

"העיגול": לרגל ההשקה של מכשיר הדגל החדש שלה, ענקית הטכנולוגיה פרסמה פארודיה על סרטוני הפרסומת והמכשירים של היריבה הגדולה שלה, וספציפית על המעצב הראשי האגדי שפרש מהחברה - ג'וני אייב. צפו

פיקסל 5a. Google,
פיקסל 5a/Google

לאחרונה השיקה גוגל כמה טלפונים חדשים בשקט לא אופייני: בלי אירועי הכרזה ויחסית בפתאומיות (כך לפחות היה עם הפיקסל 6 והפיקסל 6 פרו החדשים), וגם ההשקה של הגירסה המשודרגת של הפיקסל 5, הפיקסל a5 הייתה שקטה באופן יחסי... ובכן, עד אתמול.

בסוף השבוע שחררה גוגל פרסומת חדשה ל-פיקסל 5a, שכולה פארודיה אחת גדולה על סרטוני הפרסומת והמכשירים של אפל, וספציפית - על מי שהיה עד לאחרונה המעצב הראשי והאגדי של החברה, ג'וני אייב.

כל ההכרזות של אפל בשנים האחרונות על אייפונים ומכשירים אחרים, לוו בסרטונים נפוחים מחשיבות עצמית של אייב, שבהם רואים חלקים והליכים הנדסיים שונים שבבניית הגאדג'ט, על רקע של מוזיקה חגיגית וקריינות של אייב עצמו, שבה לרוב הוא התפייט על כמה המכשיר או התכונה הם דקיקים/עוצמתיים/משני חיים/קסומים (כן, אייב ממש השתמש, ולא בפעם, בתואר "קסום" לתיאור של תכונות במכשיר אלקטרוני...), לצד שימוש מוגזם במונחים טכניים והנדסיים, מידות ומספרים.

הנה הגרסה המקורית של אפל:

הסרטונים האלה הפכו להיות ייצוג מושלם של היומרנות של אפל, גם כשהיה מדובר בתכונות טריוואליות, שקיימות גם אצל המתחרים (שלא הוציאו עליהן סרטונים נוטפי יומרה, אלא פשוט בנו אותן).

אז לא פלא שגוגל בחרו לכוון ישר לבטן הרכה, ויצרו סרטון פרסומת בסגנון דומה שכולו מתפייט על "העיגול", וכל כולו חיקוי לעגני (אך מצחיק, יש לומר) לסגנון ההגשה היומרני והנפוח של אייב. וחכו בסבלנות לסוף הפרסומת, כדי שתבינו מהו אותו "עיגול":

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully