וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האייפון 13 יגיע עם תמיכה בתקשורת לוויינית

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 14:58

סדרת מכשירי הדגל הבאה של ענקית הטכנולוגיה צפויה לשלב שבב חדש של קוואלקום שיאפשר למשתמשים להוציא שיחות מכל מקום. לדבריו של אנליסט בכיר אפל תחבור גם לחברת הלוויינים Globalstar. כל הפרטים

אייפון 12. ShutterStock
אייפון 12/ShutterStock

אנחנו נמצאים כמספר שבועות לפני פתיחת עונת ההכרזות של אפל, ומידע חדש שצץ ברשת חושף פרטים מעניינים על מכשירי האייפון 13. באתר MacRumors פרסמו דיווח של מינג-צ'י קו, אנליסט בכיר הידוע בתחזיות ובדיווחים המדויקים שלו, לפיו סדרת הדגל הבאה של החברה תגיע עם תמיכה בתקשורת לוויינית.

לדבריו של קו, דגמי האייפון 13 יגיעו עם שבב X60 של קוואלקום, התומך בתקשורת לוויינים נמוכי מסלול (LEO) - המקיפים את כדור הארץ בגובה של כ-1,000 ק"מ מעל הקרקע. למעשה, התכונה החדשה תאפשר לבעלי אייפון להוציא שיחות במקומות מרוחקים ללא קליטה סלולרית.

הדמיה: אייפון 13. LeaksApplePro,
הדמיה: אייפון 13/LeaksApplePro

איך זה יעבוד? ככל הנראה, אפל תחבור לחברת תקשורת הלוויינים האמריקנית Globalstar, המפעילה לוויינים בגובה נמוך כבר עשרות שנים. בעלי אייפון 13 יוכלו להתחבר לרשת התקשורת של החברה ולהוציא שיחות ללא תשלום נוסף - ואף לשמור על מספר הטלפון שלהם.

כמו כן, מיזם Starlink של חברת החלל SpaceX של אילון מאסק, עושה גם היא שימוש בטכנולוגיה באופן דומה. מטרת הפרויקט היא לשגר לחלל יותר מ-42 אלף לוויינים זעירים שיקיפו את כדור הארץ בשרשרת בגובה נמוך ויספקו חיבור לאינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully