וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Galaxy Z Fold 3 עמיד יותר מהדור הקודם, אבל עדיין קצת מאכזב

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 22:47

שריטות, אש וחול: בלוגר עינויי הטכנולוגיה זאק נלסון לקח את הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג למבחן עמידות אכזרי - והתוצאה מעט מאכזבת אך גם מפתיעה. ספוילר: מאוד קשה לשבור אותו. צפו

כך מרסקים יותר מ-6,000 שקלים בפחות מ-12 דקות: ה-Galaxy Z Fold 3 הוכרז לפני פחות מחודש ובסמסונג הבטיחו שהמסך חזק יותר ב-80% לעומת הדור הקודם. היוטיובר JerryRigEverything, המכונה זאק נלסון, מיהר להעביר את המכשיר סדרת התעללויות בתנאים קיצוניים על מנת לבדוק האם החברה עמדה בהבטחה.

השלב הראשון במבחן - ניסיון לחרוט על המסך בעוצמות שונות - הסתיים בצורה מעט מצערת. המסך הפנימי של המכשיר, כמו הדור הקודם, לא שרד שריטה בדרגה 2 - הנמוכה ביותר במבחן של JerryRigEverything. כמו כן, ניתן לראות כי אפילו ציפורן הצליחה לחרוץ במסך סימן מכוער.

חריטה חלשה תשאיר סימן מכוער. JerryRigEverything, צילום מסך
חריטה חלשה תשאיר סימן מכוער/צילום מסך, JerryRigEverything

המסך החיצוני - המצופה ב-Gorilla Glass - הציג עמידות מרשימה יותר ושרד חריטה בדרגה 5. נלסון גם בדק את היכולת של ה-Galaxy Z Fold 3 להתמודד עם חול ים. התוצאה: הגרגירים חדרו לתוך החלקים הנעים. עם זאת, חשוב לציין כי סמסונג מדגישה שהמכשיר אינו עמיד בפני חול ואבק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הצצה ראשונה לסמארטפונים החדשים של סמסונג/ינון בן שושן

למקרה שתשכחו את המכשיר בכיס האחורי, בכל סרטון JerryRigEverything נוהג לבדוק עד כמה גמיש כל מכשיר שהוא מקבל ומנסה לעקם ולקפל אותו. במקרה הנוכחי, ה-Galaxy Z Fold 3 הציג עמידות והיה מאוד קשה עד בלתי אפשרי לשבור אותו.

ה-Galaxy Z Fold 3 עובר התעללות. JerryRigEverything, צילום מסך
לא שרד את מבחן החול/צילום מסך, JerryRigEverything

ואלו לא היו הייסורים היחידים שספג הסמארטפון המתקפל של סמסונג. במבחן האש - חשיפה ללהבה גלויה של מצית למשך מספר שניות - המסך הצליח להתאושש במהירות, אך נותר עם שני כתמים צהובים. מנגד, המסך החיצוני הגיב בצורה פחות טובה וספג סימן בולט יותר.

על אף הרגישות הגבוהה של המסך, JerryRigEverything שיבח בסוף דבריו את העבודה של סמסונג וציין כי המכשיר אכן עמיד ב-80 אחוזים מהדור קודם.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully