וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט הודיעה: ווינדוס 11 תושק ב-5 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 8:49

כתבו ביומן: ענקית התוכנה הודיעה כי מערכת ההפעלה החדשה שלה תשוחרר באופן רשמי בחודש הבא. משתמשי ווינדוס 10 יקבלו התראה במועד ההשקה ויוכלו לשדרג בחינם לגרסה החדשה

ווינדוס 11/מיקרוסופט
ווינדוס 11. מיקרוסופט,
ווינדוס 11/מיקרוסופט

כחודשיים לאחר ההכרזה הרשמית על מערכת ההפעלה החדשה שלה - ווינדוס 11 - מיקרוסופט הודיעה אמש (שלישי) כי הגרסה החדשה תשוחרר באופן רשמי ב-5 באוקטובר. משתמשי ווינדוס 10 עם מפרט מתאים יוכלו לשדרג למערכת ההפעלה החדשה בחינם.

"אנו מצפים כי כל המחשבים שמסוגלים להריץ את ווינדוס 11 ישדרגו עד אמצע 2022", נכתב בבלוג הרשמי של מיקרוסופט. כמו כן, בחברה הבטיחו כי יספקו תמיכה בווינדוס 10 עד 14 באוקטובר 2025, וכי עדכון התכונה הבא לווינדוס 10 יגיע מאוחר יותר השנה.

איך תוכלו לשדרג? במיקרוסופט מסבירים כי במועד ההשקה משתמשי ווינדוס 10 יקבלו הודעה ב-Windows Update כי השדרוג זמין. עם זאת, ב-5 באוקטובר לא כל התכונות שיש למערכת ההפעלה להציע יהיו זמינות באופן מיידי, בהן האפשרות להתקין אפליקציות אנדרואיד על גבי ווינדוס 11 - בשיתוף פעולה עם אמזון ואינטל.

ווינדוס 11. מיקרוסופט,
משתמשי ווינדוס 10 יוכלו לשדרג למערכת ההפעלה החדשה בחינם/מיקרוסופט

שינוי עיצובי משמעותי

הממשק עבר מתיחת פנים, כפתור ההתחל למרכז המסך (למי שזה ממש מפריע, אפשר להזיז אותו בחזרה לפינה), האייקונים הוחלפו, נוספו ערכות נושא חדשות, הגרפיקה שופרה והחלונות קיבלו פינות מעוגלות. בנוסף, אמרו שלום לאריחים החיים (Live Tiles) בתפריט ההתחל - מעתה מדובר באייקונים סטטיים.

כמו כן, במיקרוסופט מדגישים כי התגובה של מערכת ההפעלה טובה בהשוואה לדור הקודם, לצד עדכונים ברקע שיגיעו בנפח קטן ב-40 אחוזים. נוסף על כך, בחברה אומרים כי הגרסה החדשה ידידותית יותר לאלה שעושים שימוש במסכי מגע, עם מחווה טבעית ונקיה יותר.

Windows 11. מיקרוסופט,
הממשק עבר מתיחת פנים: כפתור ההתחל עבר למרכז הסרגל. ווינדוס 11/מיקרוסופט

חידוש נוסף הוא השימוש החוזר בווידג'טים (Widgets) - רכיבים צפים שמאפשרים לצפות במידע בזמן העבודה, בדומה למה שקיים במערכות ההפעלה השונות לסמארטפונים. מיקרוסופט הוסיפה לוח "זכוכית" שעליו מונחים כל הווידג'טים כמו חדשות, מזג אוויר או אוסף התמונות שלנו, שהתרגלנו לראות כאריחים חיים בתפריט ההתחל.

שינוי מעניין נוסף שיגיע ווינדוס 11 הוא פיצ'ר ה-Snap layouts, ובלחיצה ארוכה תוכלו לבחור את המיקום והפריסה של היישומים על גבי המסך. באופן כללי, נראה שמיקרוסופט לוקחת בגירסה הזו דף מהספר של אפל בכל הנוגע לריכוזיות ופטרונות של סביבת העבודה מעל המשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully