וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: האם אפל חשפה בטעות את האייפון 13?

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 10:20

צופים בסדרה חדשה בשירות הסטרימינג של ענקית הטכנולוגיה הצליחו להבחין במה שנראה כמו אייפון ללא מגרעת. כעת, ברשתות החברתיות בטוחים שמדובר מכשיר הדגל הבא של החברה. צפו בתמונות ותחליטו בעצמכם

ללא מגרעת?. Apple TV Plus, צילום מסך
ללא מגרעת: האם זה האייפון 13?/צילום מסך, Apple TV Plus

כשבועיים לפני אירוע ההכרזה השנתי של אפל, צופים בסדרה "טד לאסו" בפלטפורמת הסטרימינג של אפל, Apple TV Plus, הצליחו להבחין בשני פריימים שונים בתיעוד של מה שעשוי להיות מכשיר הדגל הבא של החברה - לפחות כך הם בטוחים.

כצפוי, הדמויות בסדרות והסרטים המשדורים בפלטפורמת הסטרימינג של אפל עושים שימוש במוצרים של החברה. הצופים חדי העין הצליחו להבחין כי מכשיר אייפון שמונח על מיטה באחת הסצנות אינו משלב מגרעת (הפס השחור העליון במסך) - דבר בו עסקו השמועות בתקופה האחרונה לא מעט.

אייפון 13?. Apple TV Plus, צילום מסך
משמאל: אוחזת במכשיר ללא מגרעת/צילום מסך, Apple TV Plus

בסצנה אחרת, אחת הדמויות אוחזת גם כן במכשיר אייפון במהלך ארוחה - וגם שם אפשר להבחין שהמכשיר אינו משלב מגרעת. יחד עם זאת, בשני המקרים אפשר להבחין בשומר המסך המזוהה עם מערכת ההפעלה iOS.

אז האם מדובר במכשיר הדגל הבא של שאפל? צר לנו לאכזב. באותה הסצנה, רגעים לאחר אותו פריים שבו האייפון מונח על המיטה, החלק הקדמי של הטלפון מוצג עם המגרעת המוכרת. יחד עם זאת, המסגרת המעוגלת מסגירה שדווקא מדובר בדגם אף ישן יותר מהדור הנוכחי.

כידוע, אפל מאוד חוששת משמועות והדלפות בנוגע למכשירי האייפון לפני מועד ההכרזה ונוקטת באמצעי בטיחות מחמירים במפעלי הייצור שלה - ואף שלחה לאחרונה מכתבי התראה למספר בלוגרים ומומחים בתחום כדי למנוע חשיפה של מידע רגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully