וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OPPO משיקה בישראל את ה-Reno6

2.9.2021 / 10:40

ענקית הסלולר הסינית ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ומשיקה סמארטפון חדש לשוק הביניים בתג מחיר של 1,999 שקלים • בין היתר המכשיר משלב עיצוב יוקרתי, תמיכה בטעינה מהירה ומערך צילום מתקדם

OPPO Reno6. OPPO,
OPPO Reno6/OPPO

קבוצת רונלייט, היבואנית הרשמית של ענקית הסלולר הסינית OPPO (אופו), משיקה היום (חמישי) בישראל את ה-OPPO Reno6 - סמארטפון ביניים חדש ששם דגש על עיצוב יוקרתי ואלגנטי, לצד מפרט מתקדם.

המכשיר משלב מסך AMOLED בגודל 6.43 אינץ', ברזולוציית +FHD וקצב רענון של 90 הרץ, וציפוי Gorilla Glass 5. בנוסף, המסך מצויד בתקן SGS Eye Care Display Certificated - המפיץ רמות נמוכות של אור כחול על מנת לשמור על בריאות העיניי

ה-OPPO Reno6 כולל מעבד Dimensity 900 של MediaTek, זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 8 גיגה-בייט וזיכרון אחסון בנפח של 128 גיגה-בייט. כמו כן, הוא מגיע עם תמיכה ברשת הדור החמישי (5G) וסוללה גדולה במיוחד בנפח 4,300 מיליאמפר-שעה, כולל תמיכה בטכנולוגית 65W SuperVOOC2.0 שטוענת את המכשיר מ-0 ל-100% בכחצי שעה.

OPPO Reno6. OPPO,
OPPO Reno6/OPPO

מערך הצילום הראשי של ה-Reno6 מורכב משלוש מצלמות - עדשה ראשית 64 ברזולוציה של מגה-פיקסל, עדשה רחבה באיכות של 8 מגה-פיקסל, ועדשה נוספת ברזולוציה של 2 מגה-פיקסל לצילום תקריב (מאקרו). המצלמה הקדמית (סלפי) מגיעה עם חיישן של 32 מגה-פיקסל.

המכשיר זמין לרכישה החל מהיום (חמישי) ברשתות ובחנויות הנבחרות ובאתר חברת רונלייט בתג מחיר מומלץ של 1,999 שקלים, כולל אחריות של שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • oppo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully