וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינון רעשים אקטיבי וסאונד מפתיע: בדקנו את ה-Redmi Buds 3 Pro של שיאומי

17.9.2021 / 9:40

הדור החדש של האוזניות נטולות החוטים של ענקית הטכנולוגיה הסינית מביא יכולת השתקת רעשים טובה, וגם איכות אודיו לא רעה - ובעיקר מחיר נמוך. עם זאת, הן לא מתאימות לכל אחד. הסקירה המלאה

Xiaomi Redmi Buds 3 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
שיאומי Redmi Buds 3 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

שיאומי ממשיכה להרחיב את סדרת ה-Redmi, המזוהה בעיקר עם סמארטפונים בתג מחיר נמוך, והשיקה לאחרונה בישראל באמצעות היבואן הרשמי, קבוצת המילטון, את ה-Redmi Buds 3 Pro - אוזניות אלחוטיות עם סינון רעשים אקטיבי בתג מחיר של 299 שקלים. האם הן שוות את הכסף? בדקנו.

עיצוב ושליטה

ה-Redmi Buds 3 Pro מזכירות לא מעט דגמים אחרים שהשיקה שיאומי בשנה האחרונה, ולמעשה מדובר באוזניות ה-Redmi AirDots 3 Pro, עליהן הכריזה החברה לפני כחודשיים והחליטה למתג אותן תחת שם אחר כחלק מאסטרטגיה שיווקית.

גם האוזניות עצמן וגם מארז הטעינה עשויים מפלסטיק בגימור מט נעים למגע שנותן תחושת פרימיום. הן יושבות מצוין באוזן, ולא הרגשתי שהן נופלות מהאוזניים בזמן הליכה ממושכת. מצד שני, הן לא יתאימו לכל אחד משום שהן קצת גדולות ובולטות החוצה מהאוזניים, ולעיתים כן היה צריך להדק אותן בחזרה.

Redmi Buds 3 Pro. וואלה! טכנולוגיה
גם האוזניות עצמן וגם מארז הטעינה עשויים מפלסטיק בגימור מט/וואלה! טכנולוגיה

על גבי האוזניות נמצאים כפתורי מגע שמאפשרים להפעיל את סינון הרעשים (בלחיצה ארוכה), לעצור את המוזיקה או לענות לשיחות באמצעות טפיחה על האוזנייה. יחד עם זאת, האוזניות מפסיקות את המוזיקה אוטומטית כששולפים אחת מהן מהאוזן - ומפעילות את המוזיקה בחזרה כשמכניסים אותה.

בדומה לכמעט כל אוזניות שתקנו, הצימוד לסמארטפון פשוט: לחיצה ארוכה על כפתור הממוקם במרכזו של מארז הטעינה - ומציאת הדגם בתפריט הבלוטות' במכשיר. יחד עם זאת, ב-Redmi Buds Pro 2 תוכלו קיימת האפשרות לצימוד לזוג התקנים בו-בזמן.

סאונד, סינון רעשים וחיבור

ה-Redmi Buds 3 Pro מנסות לעמוד ברף העליון של הקטגוריה בכל הנוגע לאיכות הסאונד - וכמעט מצליחות. והאמת, לא היו לנו ציפיות רבות בקשר לאיכות הקול. הרי נראה שקצת מוגזם לבקש איכות סאונד טובה וטכנולוגיה מתקדמת בתג מחיר נמוך.

אבל להפתעתנו, שיאומי הצליחה להביא איכות קול די משובחת - הצלילים הבוקעים מהאוזניות נקיים ומדויקים והבאסים מצוינים. מנגד, בעוצמות שמע גבוהות במיוחד ניתן להבחין בצרימות שמעט הפריעו להאזנה.

Redmi Buds 3 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
שיאומי הצליחה להביא איכות קול די משובחת/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

האוזניות מגיעות עם תמיכה בסינון רעשים אקטיבי (ANC) בשלושה מצבים שונים - קל, מאוזן ועמוק - את זה ניתן להפעיל באמצעות טפיחה ארוכה על משטח המגע שנמצא על גבי האוזנייה. לדברי החברה, האוזניות גם משלבות מנגנון שמתאים את רמת סינון הרעשים לחוויית שמע מיטבית - פיצ'ר שלא הצלחתי להבחין בו לאורך כל זמן השימוש.

בפועל, סינון הרעשים טוב אך לא מושלם. זה אומר שהאוזניות כן הצליחו לנטרל חלק מקולות הרקע ולבודד מעט את הסאונד בסביבה רועשת, אך זה עדיין לא מתקרב למה שתקבלו באוזניות ברמה גבוהה יותר - כמו למשל WF-1000XM4 של סוני או איירפודס פרו.

מה עוד תקבלו? פיצ'ר חביב נוסף ששיאומי שילבה ב-Redmi Buds 3 Pro מכונה Dual transparency, ויאפשר לכם לשמוע את הסביבה בלי להסיר את האוזניות. בנוסף, האוזניות תומכות בתקן IPX4 לעמידות במים, מה שאומר שהן יכולות לספוג התזות של טיפות מים.

Redmi Buds 3 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סינון הרעשים טוב אך לא מושלם. מארז הטעינה של ה-Redmi Buds 3 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סוללה

זמן העבודה של האוזניות הוא סביב ה-5 שעות, כאשר על הנייר שיאומי מצהירה שהסוללה מספיקה לכ-6 שעות האזנה עם סינון רעשים פעיל ו-50 אחוזים עוצמת שמע. עם זאת, הטעינה המהירה - שמאפשרת 3 שעות של האזנה ב-10 דקות טעינה - פותרת את החשש מריקון מהיר של הסוללה.

בשורה התחתונה

ה-Redmi Buds 3 Pro עשירות במגוון רחב מאוד של אפשרויות, בהן סאונד איכותי, מנגנון השתקת רעשים אקטיבי, באס מספק וזמן סוללה ארוך. עם זאת, העיצוב עלול לאכזב חלק מהמשתמשים שמחפשים אוזניות קטנות שאינן בולטות מחוץ לאוזניים. בפועל, הן מתאימות למי שרוצה לקבל בתג מחיר נמוך חוויה דומה לדגמי הפרימיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully