וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שיאומי היא יצרנית המוצרים הלבישים הגדולה בעולם

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 20:08

נתח השוק של ענקית הטכנולוגיה הסינית בקטגוריה זינק ל-19.6% - הגבוה ביותר אי פעם, עם זאת, הנתונים כוללים גם את קטגוריית צמידי כושר. בנפרד, אפל עדיין ממשיכה להוביל עם 31.1%. ומי במקום השלישי?

שיאומי. AP
שיאומי/AP

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי עקפה את אפל במכירת מוצרים לבישים חכמים וטיפסה למקום הראשון בטבלת המכירות העולמית - כך עולה מדו"ח של חברת המחקר Canalys שפורסם בסוף השבוע. לפי הפרסום, ברבעון השני של שנת 2021 מסירות השעונים ברחבי העולם גדלה ב-37.9%.

על פי הדו"ח, מכירות המחשוב הלביש של שיאומי הציבו אותה לראשונה אי פעם במקום הראשון, עם נתח שוק של 19.6% - ומכירה של 7.9 מיליון מכשירים. אפל ירדה למקום השני עם נתח שוק של 19.3% - מרחק של אחוזים בודדים מהיצרנית הסינית. במקום השלישי ניצבת וואווי ומיד אחריה פיטביט של גוגל.

עם זאת, חשוב להדגיש כי בנתונים נכללת גם קטגוריית צמידי הכושר, מוצר שונה וזול מהשעונים החכמים של אפל - דבר שגם עזר לשיאומי להגדיל את המכירות באופן משמעותי. אם מסתכלים על הנתונים בנפרד, אפל עדיין שומרת על המקום הראשון עם נתח שוק של 31.1%, כאשר במקום השני נמצאת וואווי עם 9% בלבד.

Apple Watch Series 4. Фото: Getty Images. Zahav.ru
Apple Watch - עדיין במקום הראשון/Zahav.ru

שיאומי, לעומת זאת, ניצבת רק במקום החמישי עם 5.7% בלבד, אחרי GARMIN שבמקום שלישי וסמסונג שבמקום החמישי. כזכור, בעוד כשבוע וחצי צפויה אפל להכריז על סדרת ה-Apple Watch 7, זו ככל הנראה תגדיל את נתח השוק של החברה ברבעון הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully