וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אפל תכריז על האייפון 13 בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 8.9.2021 / 11:52

פתחו יומנים: ענקית הטכנולוגיה הודיעה על אירוע הכרזה וירטואלי שיתקיים ב-14 בספטמבר, ובו היא צפויה לחשוף את מכשירי הדגל החדשים שלה. מה עוד אנחנו צפויים לראות? כל הפרטים

האירוע ההכרזה הבא של אפל. אפל,
האירוע ההכרזה הבא של אפל/אפל

סוף סוף: אפל החלה הערב (שלישי) לשלוח הזמנות לקראת אירוע ההכרזה המצופה על מכשירי סדרת האייפון 13, במסגרתו צפויה החברה להציג מספר דגמים חדשים של מכשירי הדגל שלה. את האירוע תערוך החברה בשידור חי ביום שלישי הבא, 14 בספטמבר, בשעה 20:00 (שעון ישראל).

לצד אלה, לפי השמועות והדיווחים בתקופה האחרונה אפל צפויה לחשוף עוד שורה ארוכה של מוצרים חדשים - בהם הדור השלישי של האיירפודס, הדור השביעי של השעונים החכמים שלה - Apple Watch 7 וגם דגמי אייפדים חדשים. מה עוד ידוע לנו?

את השידור החי נעביר כאן ב-14 בספטמבר החל מהשעה 20:00 (שעון ישראל), עם עדכונים שוטפים בעמוד האינסטגרם - הצטפרו אלינו.

אייפון 13

כמדי שנה, ההכרזות שיעניינו את רוב האנשים באירוע ספטמבר של אפל נוגעות לאייפונים. לפי הדיווחים האחרונים, סדרת האייפון 13 תכלול 4 דגמים - בדומה לסדרת האייפון 12. טווח המחירים צפוי להיות החל מ-700 דולר לדגמי הבסיסי, ועד 1,100 דולר לדגמי הפרו.

מה אנחנו יודעים כמעט בוודאות? קודם כל, סדרת האייפון 13 תגיע כמתבקש עם שבב A15 החדש. בנוסף, המגרעת, שנמצאת בראש המסך של האייפון מאז דגם ה-X שיצא בספטמבר 2017 - תהיה קטנה יותר. לצד זה, באיחור של כמה שנים בהשוואה כמעט לכל יצרנית סלולר, התצוגה של המכשירים הבאים תשלב קצב רענון של 120 הרץ.

איירפודס 3

באירוע בשבוע הבא אנחנו צפויים לפגוש גם את הדור הבא של האיירפודס - האוזניות האלחוטיות הבסיסיות של אפל. לראשונה מאז 2016, האוזניות החדשות יקבלו עיצוב חדש וישלבו אלמנטים עיצוביים מגרסת האיירפודס פרו עם "גדם" קצר יותר (הקצוות הלבנים שבולטים מחוץ לאוזניים) ומראה מעוגל יותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Apple Watch 7

סדרת השעונים החדשה של אפל - Apple Watch 7 (אפל ווטש 7) - עשויה לקבל רענון משמעותי, עם קצוות שטוחים בחיתוך חד וזכוכית פחות מעוגלת, בדומה לסדרת האייפון 12. בנוסף, שני הדגמים יגיעו בגדלים חדשים - 41 מ"מ ו-45 מ"מ. כמו כן, כמתבקש, הם ישלבו גם שבב בגרסה עדכנית.

אייפדים חדשים

ככל הנראה אירוע ארוך צפוי לנו בספטמבר, שכן גורמן מדווח כי אפל צפויה להכריז גם על זוג אייפדים - אייפד מיני 6 ואייפד 9. שני הדגמים ככל הנראה יקבלו את הקו העיצובי של ה-iPad Air, ולמעשה ייראו כמו גרסה מכווצת שלו. כמו כן, כפתור הבית ייעלם באופן סופי ואנחנו צפויים לקבל גם חיבור USB-C.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully