וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שוטף וגם שואב: בדקנו את ה-Bissell CrossWave Cordless Max

9.9.2021 / 9:50

הוא נראה כמו שואב אבק, אבל הוא בעצם שוטף את הרצפה וגם מייבש אותה: בדקנו את מכונת השטיפה החדשה של Bissel - והיא בערך החלום של לא מעט חולי ניקיון ועצלנים. עם זאת, יש חסרון קטן. הסקירה המלאה

Bissell CrossWave Cordless Max. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Bissell CrossWave Cordless Max/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

שואבי האבק האלחוטיים הפכו לאחד המוצרים הנמכרים ביותר לבית - הם קומפקטיים, נוחים ופונקציונלים - והחליפו את שואב האבק המיושן והכבד. בשנים האחרונות נכנסה לחיינו קטגוריה חדשה: שואבי אבק שגם שוטפים את הרצפה (לא מעבירים ניגוב, שוטפים!), ובעיקר מתאימים לעצלנים שרוצים לחסוך בזמן ולהיפרד מהדלי והסמרטוט.

אחת החברות המובילות בתחום היא Bissell האמריקנית, שלאחרונה השיקה בישראל את הדגם המתקדם ביותר - ה-CrossWave Cordless Max, שגם שואב אבק, גם שוטף וגם מייבש. האם הוא שווה 2,490 שקלים? לקחנו אותו לבדיקה וחזרנו עם כמה מסקנות.

Bissell CrossWave Cordless Max. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
באריזה תקבלו גם עמדת טעינה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב ואביזרים

ה-CrossWave Cordless Max, שמעתה נקרא לו CrossWave כדי לחסוך במילים, מגיע באריזה יחד עם תחנת עגינה שגם משמשת כמטען, מתקן פלסטיק נוסף בו תוכלו להניח את המברשת לייבוש במידת הצורך, לצד נוזל לניקוי רצפות.

במבט ראשון אפשר לטעות ולחשוב שמדובר בשואב אבק אלחוטי סטנדרטי - מעט גדול אמנם - אבל ה-CrossWave משלב גם שני מיכלים - למים נקיים עם נוזל הניקוי ולמים מלוכלכים שמכונת השטיפה אספה.

בנוסף, בסך הכל קיימים שלושה כפתורים - כפתור הפעלה/כיבוי שנמצא על הידית, כפתור הגדרות לשינוי מצב הניקוי בין רצפה לשטיח, וכפתור למחזור לניקוי עצמי (עליו נרחיב בהמשך) שממוקם במרכז ופועל רק כאשר ה-CrossWave מחובר לתחנת העגינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Bissell CrossWave Cordless Max. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
בסך הכל קיימים שלושה כפתורים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הפעלה ושימוש

לא קל ללמוד כיצד להפעיל את ה-CrossWave. למה? אין חוברת הוראות מסודרת בעברית. בדיוק בגלל זה חשבתי שאני עושה חלק מהפעולות לא נכון, ואולי מפספס כמה פיצ'רים חשובים שיכולים לסייע לי להוציא מהמוצר את המיטב.

ההפעלה הראשונית על ידי כפתור ההפעלה שעל הידית, תפעיל את המברשת והמכשיר יעבוד במצב שואב אבק - דבר שהוא לוקה בו בשל שלל חסרונות כמו מיכל אחסון קטן, אי היכולת לשאוב מתחת לרהיטים ומשום שאינו מגיע עם אביזרים נוספים. זה אומר שמדובר במוצר שיהיה בנוסף לשואב האבק שלכם - לא במקום.

כדי לשחרר מים עם סבון לוחצים על ההדק שנמצא בידית - וריח הסבון מתפזר בחלל. וכאן גם בערך מתחיל החלק המורכב. האינסטינקט הראשוני הוא להשתמש ב-CrossWave כמו מגב וסחבה - ולחזור על אותם אזורים כמו פעמים.

Bissell CrossWave Cordless Max. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
כדי לשחרר מים עם סבון לוחצים על ההדק שנמצא בידית/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אז לא. הדרך הטובה ביותר היא לעבור עם המברשת הלוך וחזור בקווים ישרים. כלומר, לשחרר מים וסבון לאורך קו מסוים ברצפה - ואז לחזור לאחור כדי שהמגב במרשת יגרוף את המים ויכניס אותם לתוך מיכל איסוף הנוזלים.

האם המכשיר הצליח להיות פתרון טוב לניקיון עם דלי מים, מגב וסמרטוט? מעל ומעבר. ונכון, זה הופך פעולה פשוטה לדי מורכבת, אבל זה חוסך את הצורך להשתמש בדייסון ולאחר מכן בדלי וסחבה. מנגד, הגלגלים של המברשת משאירים קצת סימנים על הרצפה שנדרשתי להסיר עם מטלית יבשה בכל פעם מחדש.

ניקוי ותחזוקה

כפי שכתבנו בהתחלה, לפני הפהפעלה יש למלא את מיכל המים בסבון ונוזל ניקוי - עד לקו הסימון. במארז כאמור תקבלו בקבוק קטן של חומר ניקוי, אך עדיין אפשר להשתמש במעט מאוד נוזל אחר שאינו מקציף את הסבון.

המים המלוכלכים, האבק ושאריות המזון שתאספו מתנזקים לתוך מיכל די קטן, שנוטה להתמלא במהירות. את הטקס של ריקון המיכל תצטרכו לעשות כאשר נדלקת נורה בצבע אדום שתודיע לכם על כך. סיימתם לנקות? כל הכבוד. כעת, יש להפעיל את מחזור הניקוי האוטומטי.

כדי להפעיל את הפנוקציה יש ללחוץ על הכפתור שממקום במרכז המכשיר - רק כאשר הוא נמצא בתחנת העגינה. מחזור הניקוי העצמי שוטף באופן אוטומטי לכלוך, שיעור ופסולת מהמברשת לאחר כל שימוש. עם זאת, חשוב לציין שהפעולה הזאת מייצרת המון רעש למשך 40 שניות.

Bissell CrossWave Cordless Max. Bissell,
שני מיכלים – למים ולנוזל ניקוי ולמים מלוכלכים/Bissell

בשורה התחתונה

ה-Bissell CrossWave Cordless Max יכול היה להיות מוצר מושלם, אך זה עוד לא שם, כמו למשל העובדה שהוא משאיר סימנים שתצטרכו לעבור עליהם עם מטלית יבשה לאחר מכן, לצד חוסר היכולת לנקות מתחת לרהיטים נמוכים.

למרות זאת, אם אתם הורים לילדים, חולי ניקיון או סתם עצלנים שמחפשים דרך קלה ופשוטה לנקות אחריהם בלי להוציא דייסון, דלי, מגב וסמרטוט - מדובר בפתרון יותר ממושלם עבורכם.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully