וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: אפל מכריזה על האייפון 13

14.9.2021 / 20:00

אייפונים חדשים, שעונים חכמים, אוזניות, אייפדים ואולי עוד כמה הפתעות בשרוול: הצטרפו אלינו לשידור החי של אירוע ההכרזה החגיגי של אפל

שידור חי:

שידור חי, עדכונים ותשובות לשאלות שלכם - עכשיו בעמוד האינסטגרם

אחרי חודשים של שמועות והדלפות זה קורה: באירוע ללא קהל עקב מגפת הקורונה, תכריז אפל הערב (שלישי) על שורה של מוצרים חדשים, ובראשם סדרת האייפון 13, הכוללת ארבעה דגמים. בנוסף, היא צפויה גם לחשוף את האפל ווטש 7, לצד את הדור הבא של האוזניות האלחוטיות שלה - האיירפודס 3.

מה אתם צריכים לדעת לקראת ההכרזה?

  • אנחנו צפויים לראות ארבעה מכשירי אייפון 13 בשלושה גדלים שונים - כמו בשנה שעבר
  • לראשונה מאז 2017, האייפונים החדשים יגיעו עם מגרעת קטנה יותר (הפס השחור בראש המסך)
  • מערך הצילום באייפון 13 יתפוס שטח גדול יותר בגב המכשיר
  • האיירפודס 3 יקבלו עיצוב דומה לגרסת הפרו, אך ללא אטמי סיליקון ומנגנון סינון רעשים
  • סדרת השעונים של החברה, ה-Apple Watch 7, תקבל עיצוב חדש גם היא

ועכשיו בהרחבה

ללא שינוי מהשנה שעברה, אפל צפויה להשיק ארבעה דגמי אייפון - שני דגמים רגילים ושני דגמי פרו, ובסך הכל בשלושה גדלים שונים: אייפון 13 מיני בגודל 5.4 אינץ', אייפון 13 ואייפון 13 פרו בגודל 6.1 אינץ', ואייפון 13 פרו מקס בגודל 6.7 אינץ'.

ארבעת הדגמים צפויים להיות מצוידים בערכת השבבים Apple A15 Bionic החדשה, לצד מסך עם פאנל OLED התומך בתצוגה הפועלת תמיד. בנוסף, לראשונה יקבלו דגמי הפרו תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ, כאשר שני הדגמים הרגילים ישלבו תמיכה בקצב רענון של 60 הרץ בלבד.

כאמור, לראשונה מאז השקת האייפון X בשנת 2017, המגרעת בראש התצוגה צפויה להיות קטנה משמעותית ביחס לדגמים הקודמים, כשהסיבה לכך היא העברת האפרכסת למסגרת בחלקו העליון של המכשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייפון 13. EVERYTHINGAPPLEPRO,
הדלפה: אייפון 13/EVERYTHINGAPPLEPRO

לצד מכשירי הדגל, אפל צפויה לחשוף גם את סדרת השעונים החדשים שלה, ה-Apple Watc 7, שעשויה לקבל רענון משמעותי, עם עיצוב הכולל קצוות שטוחים בחיתוך חד וזכוכית פחות מעוגלת, בדומה לסדרת האייפון. בנוסף, שני הדגמים יגיעו בגדלים חדשים - 41 מ"מ ו-45 מ"מ.

הדמיה של השעון החדש. Jon Prosser,
הדלפה: אפל ווטש 7/Jon Prosser

ומה עם האיירפודס 3? לראשונה מאז 2016, האוזניות החדשות יקבלו עיצוב חדש וישלבו אלמנטים מגרסת האיירפודס פרו עם מראה מעוגל וסרחי העודף הלבנים (הקצוות שבולטים מחוץ לאוזניים) יקוצרו. מנגד, על אף שהן צפויות להיות דומות לדגם הפרו, הן לא יגיעו עם מערכת סינון רעשים או מתאמי סיליקון.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully