וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל מזהירה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות

9.9.2021 / 11:45

אזרחים רבים ממשיכים לקבל הודעות מייל ומסרונים עם לוגו של חברת החשמל, שמאיימים כי ינותקו אם לא ימלאו פרטים אישיים. חברת החשמל: "דיווחנו על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים"

ההודעות המתחזות לחברת החשמל. חברת החשמל, צילום מסך
ההודעות המתחזות לחברת החשמל/צילום מסך, חברת החשמל

בחברת החשמל מתריעים הבוקר (חמישי) כי נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון (SMS) שקרי הקורא ללקוחות "להסדיר את חובם" על ידי קישור המוביל לתשלום, או בהודעת דואר אלקטרוני המציעה שיעור הנחה חודשי של 100% ע"י לחיצה על לינק לאתר מתחזה.

בחברה ציינו כי מזה מספר חודשים מתקבלות התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון אם לא ייענו מיידית, זאת לצד הודעות SMS המבקשות להסדיר התשלום.

האתר המתחזה. חברת החשמל, צילום מסך
עם לוגו של החברת החשמל: האתר המתחזה/צילום מסך, חברת החשמל

"הקישורים מובילים לאתר הזהה בנראותו לאתר הרשמי", מסרו בחברת החשמל. "אנו שבים ומבהירים ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il. דיווחנו על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים".

כמו כן, חשוב לזכור כי חברת החשמל לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון, וכי הנחות בחשבון החשמל ניתנות לזכאים מטעם הביטוח הלאומי ולא באמצעות קישור לדואר האלקטרוני. אין להתייחס או להשיב לפניות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully