וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייראה האייפון 14? לא בטוח

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 13:59

ברחבי הרשת פרסמו ביממה האחרונה צילומים שמציגים לכאורה כיצד ייראה האייפון 14, שעשוי להיות מאוד דומה לדור הרביעי. אולם, ייתכן שהחגיגות מעט מוקדמות מדי - בעיקר כי אנחנו נמצאים שנה מאירוע ההכרזה. כל הפרטים

אייפון 14. FrontPageTech,
כפתורי ווליום עגולים וללא בליטת מצלמה. הדמיה: אייפון 14/FrontPageTech

בשבוע הבא תקיים אפל את האירוע ההכרזה השנתי שלה, תחת הכותרת "California streaming", ותחשוף את סדרת האייפון 13. בינתיים, עוד לפני שאנחנו יודעים איזה עיצוב יקבלו המכשירים החדשים, המדליף והיוטיובר ג'ון פרוסר טוען: כך ייראה האייפון 14 - שיושק רק בשנה הבאה.

אחד הדברים הבולטים בהדמיה שפרסם פרוסר היא הדמיון לאייפון 4 - עם כפתורי ווליום עגולים, גב זכוכית ומסגרת בחיתוך חד וללא בליטת מצלמה. כמו כן, גם המגרעת נעלמת לטובת "חור" במסך עבור חיישן הסלפי, בעוד שחיישן ה-Face ID יוטמע ככל הנראה מתחת לתצוגה.

הדיווח של פרוסר מתיישב עם דיווח של האנליסט הבכיר מינג-צ'י קואו, שנחשב אמין במיוחד בכל הקשור למוצרי אפל, שפרסם תחזית על הסמארטפונים הבאים של החברה, וטען כי ב-2022 המגרעת במכשירי אייפון תגיע בתצורת "חור" בתצוגה.

אייפון 14. FrontPageTech,
הדמיה: אייפון 14/FrontPageTech

אל תמהרו לחגוג

בסרטון הנוכחי פרוסר הדגיש כי העיצוב עשוי להשתנות בהיבטים מסוימים משום שאנחנו נמצאים במרחק של שנה מאירוע ההכרזה, אך חשוב גם להזכיר כי מדובר במדליף עם עבר מעורב בכל הנוגע לאמינות ההדלפות שלו, כאשר רק בשנה האחרונה כמה מהן התבררו כלא נכונות.

כך למשל, בחודש מרץ האחרון דיווח פרוסר בחשבון הטוויטר שלו כי אפל תקיים אירוע הכרזה ב-23 במרץ - זה קרה רק ב-21 באפריל. לדבריו, באותו אירוע היינו אמורים כבר לראות לראשונה את הדור הבא של האיירפודס - משהו שגם לא קרה עד כה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

וזה לא הכל, פרוסר טען בחודש מאי האחרון כי אפל תחשוף באירוע WWDC (כנס המפתחים השנתי של החברה) את סדרת MacBook Pro החדשה עם מעבדי אפל סיליקון M1X. ניחוש? נכון, זה גם לא קרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully