וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק וריי-באן הכריזו על משקפיים חכמים לצילום סטוריז

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 22:40

המשקפיים, המכונים Ray-Ban Stories, מאפשרים לצלם סרטונים באורך של 30 שניות - ולשתף במהירות בשורה ארוכה של אפליקציות. בנוסף, ניתן להאזין למוזיקה ולבצע שיחות טלפון. ומה המחיר?

Ray-Ban Stories/פייסבוק

יצליחו איפה שגוגל נכשלה? פייסבוק ו-EssilorLuxottica, החברה שמאחורי המותג ריי-באן, הכריזו הערב (חמישי) על Ray-Ban Stories - משקפי שמש חכמים שבאמצעותם ניתן לצלם סרטוני וידאו ולשתף במהירות - וללא ידיים. המשקפיים זמינים לרכישה ב-299 דולר ב-6 מדינות, בהן ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

ה-Ray-Ban Stories יכולים לצלם סרטוני וידאו קצרצרים של 30 שניות באמצעות כפתור הצילום או באמצעות פקודה קולית ל-Facebook Assistant - פשוט אפשר לומר "Hey Facebook, take a video". בנוסף, המשקפיים מצוידים בשלושה רמקולים ובמיקרופונים שמאפשרים לדבר בטלפון או להאזין למוזיקה ללא אוזניות.

המשקפיים של פייסבוק וריי-באן. פייסבוק,
המשקפיים של פייסבוק וריי-באן/פייסבוק

לצד זה, המשקפיים מתחברים לאפליקציית חדשה - Facebook View - המאפשרת לכל אחד לתעד את נקודת המבט שלו מהמשקפיים, ולשתף תמונות וסרטונים שנתפסו בעדשה. האפליקציה זמינה להורדה ב-iOS ובאנדרואיד, ומאפשרת לערוך תכנים ולייצא אותם למגוון אפליקציות, ביניהן: פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, מסנג'ר, טוויטר, טיקטוק, סנאפצ'ט ועוד.

המשקפיים החדשים יהיו זמינים ב-20 דגמים שונים, לרבות דגמים אייקוניים שמזוהים עם ריי-באן, וכן במבחר צבעים וסוגי עדשות. "המשקפיים החכמים פותחו במטרה להיות נוחים וקלים להרכבה, ועל כן שוקלים רק חמישה גרמים יותר ממשקפי ריי-באן רגילים", אמרו בפייסבוק.

כמו כן, המשקפיים מגיעים עם מארז טעינה צמוד שיאפשר להרכיב אותם לאורך כל שעות היום, ובטרייה מלאה תספיק לשימוש של עד שלושה ימים רצופים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
המשקפיים של פייסבוק וריי-באן. פייסבוק,
המשקפיים של פייסבוק וריי-באן/פייסבוק

בחברה מבטיחים גם שמירה על הפרטיות

ב-2015 גוגל נאלצה לסגת ממיזם Project Glass - ניסיון להכניס את הסמארטפון למשקפיים - בשל חששות לפרטיות. כעת, בפייסבוק נכנסים לאותה משבצת שגוגל ברחה ממנה ומבטיחים כי נוריות LED יידלקו כדי ליידע את הסביבה כשאדם מצלם תמונה או סרטון, וישנו גם מתג לכיבוי המצלמה והמיקרופון.

כמו כן, המשקפיים ניתנים לשיוך רק למשתמש אחד בכל פעם - כך שאם אדם מאבד את המשקפיים החכמים שלו, ואדם אחר ינסה לשייך את אותם משקפיים לחשבון חדש, כל הנתונים השמורים על המשקפיים יימחקו באופן אוטומטי. לצד זאת, החברה גיבשה קווים מנחים לשימוש אחראי במשקפיים, וממשיכה להיוועץ במומחים אקדמיים ואזרחיים לאורך תהליך הפיתוח.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully