וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון החכם הבא של אפל ימדוד את חום הגוף של המשתמש

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 9:53

רגע לפני אירוע ההכרזה של ענקית הטכנולוגיה, אנליסט בכיר פרסם את התחזיות שלו לגבי עתיד המוצרים הלבישים של החברה - שיהפכו לחכמים הרבה יותר ממה שאתם מכירים. למשל, האיירפודס יקבלו תכונות נוספות מלבד האזנה למוזיקה

אפל ווטש. AP
אפל ווטש/AP

ביום שלישי תכריז אפל על סדרת ה-Apple Watch Series 7, לצד סדרת האייפון 13 ומוצרים נוספים. בינתיים, האנליסט מינג-צ'י קואו, שנחשב אמין במיוחד בכל הנוגע למוצרי אפל, פרסם את התחזיות שלו לגבי הדור הבא של השעונים החכמים של החברה שיוכרז רק בשנה הבאה - ה-Apple Watch Series 8.

מכיוון שאפל התמקדה השנה יותר בעיצוב החדש של השעון, השמועות מצביעות על כך שאנחנו לא צפויים לראות שינויים משמעותיים בכל הקשור לחיישנים לניטור מדדי הבריאות. לדוגמה, החברה בדקה אפשרות למדידת סוכר בדם ללא דקירה, אך תכונה זו תתעכב ולא תשולב בדור הנוכחי.

אפל ווטש. AP
הדגש השנה יהיה על שינוי עיצובי/AP

עם זאת, במסמך למשקיעים שכתב קואו, ושהשיג אתר 9to5Mac, הביקוש ל-Apple Watch Series 8 יהיה גבוה מאוד, בעיקר בגלל העובדה שהשעונים יגיעו לשוק עם שדרוגים בתחום הבריאות - כמו חיישן חדש המסוגל למדוד את חום הגוף של המשתמש (מד-חום).

בנוסף, קואו התייחס בקצרה לגבי עתיד האיירפודס, האוזניות האלחוטיות של אפל, וציין כי הוא מאמין שהחברה צפויה להוסיף בהן תכונות לניטור מדדי הבריאות שלה המשתמש בתוך כשנתיים. עם זאת, לא ברור מה התכונות הללו צפויות לעשות ואילו דגמים של איירפודס יקבלו אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully