וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לכם מהודעות קוליות? זה הפתרון של וואטסאפ

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 7:46

עדכנו את החברים החופרים שלכם: אפליקציית המסרים עובדת על פתרון לאלו מכם ששונאים הודעות קוליות ארוכות וחופרות. תחילה, רק משתמשי אייפון יוכלו להשתמש בפיצ'ר. כך זה צפוי לעבוד

וואטסאפ. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
וואטסאפ/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הודעות קוליות בוואטסאפ עשויות לעצבן לא מעט אנשים, אבל יש כאלה שעבורם זה מאוד שימושי. עתה, לפי דיווח של אתר WABetaInfo, באפליקציית המסרים ממתיקים במעט את הגלולה המרה הזאת של הודעות חופרות, ובקרוב תוכלו לבחור אם להקשיב להודעות או לקרוא תמליל של מה שנאמר בהן.

לפי פרסום בבלוג, האפליקציה תעביר את קטע הקול למנוע חיצוני - של אפל או של גוגל - להמרת ההודעות לטקסט. כדי לאפשר זאת תדרשו לתת הרשאה לאפליקציה לעשות שימוש במידע שלכם, שכן ההודעות בפלטפורמה מוצפנות מקצה-לקצה.

עוד עדכוני טכנולוגיה - עכשיו באינסטגרם

תמלול הודעות. wabetainfo, צילום מסך
תמלול הודעות - בקרוב אצלכם/צילום מסך, wabetainfo

לאחר שתספקו לוואטסאפ הרשאה להמיר את ההודעות שלכם, כל התוכן יישמר בתוך האפליקציה, כך תוכלו לגשת ללשונית "transcript" ("תמלולים") בהודעה ולצפות בתמלולים השונים. עם זאת, מהצילומים ניתן להבחין כי המרת קטעי הקול תומכת באנגלית, כך שלא ברור מתי, ואם בכלל, תהיה תמיכה בעברית.

תחילה, כמו בכל פיצ'ר שנמצא בפיתוח, העדכון צפוי להגיע למשתמשי בטא בלבד, ובמקרה הנוכחי רק למשתמשי iOS. כמו כן, טרם ידוע מתי תהיה תמיכה גם בגרסאות אנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully