וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכוני iOS 15 ו-iPadOS 15 יושקו מחר

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 13:30

משתמשי אייפון? ענקית הטכנולוגיה תשחרר מחר באופן רשמי את גרסת מערכת ההפעלה החדשה שלה. בין החידושים: דגש על פרטיות, תפריט התראות משודרג ופיצ'ר חדש להעתקת טקסט מתמונות בגלריה. כל הפרטים

iOS 15. אפל,
iOS 15/אפל

באירוע ההכרזה בשבוע הבא הודיעה אפל אפל כי עדכוני iOS 15 ו-iPadOS 15 יהיו זמינות להורדה באופן רשמי החל ממחר (שני) בשעות הערב (שׁעון ישראל). העדכון יהיה זמין לבעלי אייפון מסדרת 6S ומעלה, כולל גרסת אייפון SE דור ראשון. אז מה חדש במערכת ההפעלה החדשה? עשינו לכם סדר.

עוד עדכוני טכנולוגיה - עכשיו באינסטגרם

אפליקציות משודרגות ודגש על פרטיות

גרסת iOS 15 מביאה שיפורים לאפליקציית שיחות הווידאו הפופולרית, FaceTime, לרבות תמיכה באודיו דו-כיווני (Saptial Sound), וכפתור SharePlay שיאפשר לשתף מדיה בעת שיחות וידאו. בנוסף, האפליקציה תהיה זמינה מעתה גם במחשב ובאנדרואיד, באמצעות ממשק אינטרנטי.

גם אפליקציית Apple Wallet זוכה לעדכון ותאפשר שמירה של מפתחות בבתי מלון, ואף תעודת זהות מאושרת TSA (הגוף האחראי על הביטחון בשדות התעופה), משמע אזרחים אמריקנים יוכלו להשתמש באייפון כאמצעי זיהוי שתקף גם לטיסות.

כמתבקש, אפל שיפרה במערכת ההפעלה החדשה את נושא הפרטיות והוסיפה פיצ'רים חדשים הכוללים דוח פרטיות עם סיכום שבועי על התדירות שבה אפליקציות ניגשו למידע על מיקום הסמארטפון, המיקרופון או המצלמה.

גם תפריט ההתראות זוכה למראה חדש. אפל,
גם תפריט ההתראות זוכה למראה חדש. iOS 15/אפל

פיצ'ר מעניין נוסף הוא Live Text, באמצעותו תוכלו לחלץ טקסט מתמונות שנמצאות בגלריה. אפל תשתמש בבינה מלאכותית כדי לקרוא את התמונות משמע אם אתם מצלמים תמונה שכוללת טקסט או אפילו מסמך, היא תאפשר להעתיק את הטקסט מהתמונה ולהדביק אותו בכל מקום אחר.

כמו כן, גם יישום מזג האוויר במערכת ההפעלה מקבל ממשק בעיצוב חדש לגמרי, עם עיצוב המשתנה בהתאם למזג האוויר ואנימציות חדשות. כמו כן, כמו כן, גם תפריט ההתראות זוכה למראה חדש, והאייפון יזכה לפילטר "Focus" (מיקוד) שיאפשר להתאים את ההתראות בהתאם לפעילות. לדוגמה, אם אתם עובדים, יתבצע סינכרון בין כל המכשירים, או פילטר שינה שישתיק את ההתראות עד השעה שבחרתם.

פיצ׳ר ה-Live Text ב-iOS 15. אפל,
פיצ׳ר ה-Live Text ב-iOS 15/אפל

iPadOS

הגרסה החדשה ל-iPadOS מביאה איתה כמה יכולות נוספות, בדגש על פרודוקטיביות ועבודה במספר חלונות במקביל. עם זאת, לא מדובר בשינויים קיצוניים, אלא שדרוגים מתבקשים בלבד שכבר היו קיימים בגרסאות iOS קודמות.

ווידג׳טים במסך הבית של iPasOS 15. אפל,
ווידג׳טים במסך הבית של iPadOS 15/אפל

כך למשל, מסך הבית זוכה לעדכון והמשתמשים יוכלו להתאים אותו בצורה אישית יותר, לרבות הטמעת ווידג'טים על שולחן הבית, ושינוי מהותי לכל מה שקשור למולטי-טאסקינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully